دانلود بازی Monster Jam Steel Titans برای PC

دانلود بازی Monster Jam Steel Titans برای PC

 

دانلود بازی Monster Jam Steel Titans برای کامپیوتر

| بازی حرکات نمایشی اتومبیل‌های غول‌پیکر |

| نسخه کرک شده CODEX |

 

Monster Jam Steel Titans بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های ماشین‌سواری می باشد که در سال 2019 توسط THQ Nordic ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی کامپیوتری جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز و گرامی در نظر داریم، یک تجربه مهیج و جذاب از رقابت وسایل نقلیه‌ای است که تفاوت چشم‌نوازی با دیگر وسایل عادی دارند! تایرهای این اتومبیل‌هاف به حد قابل توهی بزرگ‌تر از تایر یک ماشین یا اتومبیل شخصی است و بیشتر به چرخ‌های یک کامیون شباهت دارد! این کلاس از وسایل نقلیه، عمدتا برای اجرای حرکات نمایشی استفاده می‌شود و در این بازی نیز شما فرصتی برای حضور در این مسابقات پیدا خواهید کرد!

این رقابت‌ها، در محیط‌هایی مخصوص و با استفاده از کلاس‌های خاصی از این وسایل نقلیه به اجرا درمی‌آیند. سازندگان این بازی، نهایت سعی خود را به کار بسته‌اند تا نتیجه نهایی درست مشابه با رویدادهای واقعی این رقابت‌ها باشد. شما در این بازی به عنوان راننده یکی از همین ماشین‌های هیولا ایفای نقش خواهید کرد. مجموعا 25 مسیر مختلف برای اجرای مهارت‌ها برای شما در نظر گرفته شده است که طی آنان به رقابت با دیگر رانندگان خواهید پرداخت. چالش‌های اصلی که در بازی پیش روی شما هستند، شامل عبور از موانع، پرش از روی سطوح شیب‌دار و به نمایش گذاشتن حرکات نمایشی برای جلب توجه تماشاگران است که امیدواریم از تجربه آن‌ها لذت ببرید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Monster Jam Steel Titans را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Monster.Jam .Steel .Titans1 300x169 - دانلود بازی Monster Jam Steel Titans برای PC Monster.Jam .Steel .Titans2 300x169 - دانلود بازی Monster Jam Steel Titans برای PC

 

Monster.Jam .Steel .Titans3 300x169 - دانلود بازی Monster Jam Steel Titans برای PC Monster.Jam .Steel .Titans4 300x169 - دانلود بازی Monster Jam Steel Titans برای PC

 

تریلر بازی Monster Jam Steel Titans :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Microsoft Windows 7/8/10 64-bit
Processor: AMD / Intel dual core with 2.5 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Intel HD 530 or Geforce GTX 460 or Radeon HD 6670 with 2 GB of VRAM or equivalents
DirectX: Version 11
Storage: 13 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Microsoft Windows 7/8/10 64-bit
Processor: AMD / Intel Quad Core with 3.0 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Geforce GTX 970 or Radeon R9 390 with 4 GB of VRAM or equivalents
DirectX: Version 11
Storage: 13 GB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

–  هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–  کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–  در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 7.93 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR