دانلود بازی Champion of the Fields 0.92.2 – تجربه فوتبال حرفه‌ای برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Champion of the Fields 0.92.2 - تجربه فوتبال حرفه‌ای برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی Champion of the Fields برای اندروید

| بازی فوتبال حرفه‌ای برای اندروید + دیتا |

 

Champion of the Fields 0.92.2 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک ورزشی از استودیوی بازی سازی NetEase Games است. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما گیمرهای عزیز و گرامی در نظر داریم، یک تجربه واقع‌گرایانه از رقابت در زمین فوتبال است که شما در آن می‌توانید با میلیون‌ها پلیر دیگر در سراسر دنیا وارد رقابت شوید. فوتبال، ورزش محبوبی است که در سراسر دنیا طرفداران سرسختی دارد. همین امر سبب شده که بسیاری از افراد از همان سنین کم وارد رده‌های پایه تیم‌های مختلف شده و برای ورود به باشگاه‌های مطرح دنیا تلاش کنند. این ورزش در کشور عزیزمان ایران هم طرفداران پر و پا قرصی دارد که در طول هر فصل، رقابت‌های مربوط به باشگاه‌های مختلف دنیا را دنبال می‌کنند. اگر شما نیز یکی از همین هواداران ورزش فوتبال هستید، ما برایتان یک تجربه آنلاین و جذاب را سراغ داریم که شما را به میدان واقعی رقابت دعوت می‌کند!

گیم‌پلی و گرافیک کنسولی این بازی، فضایی فوق‌العاده را برای علاقه‌مندان فراهم آورده و افراد می‌توانند صرف نظر از رده سنی با همدیگر وارد رقابت شده و از تجربه مسابقات آنلاین فوتبال لذت ببرند. علاوه بر دیگر عناوین مطرح همچون پی‌اس و فیفا که برای بازی آنلاین نیاز به اکانت اصل و معتبر دارند، این بازی برای شما فرصتی را فراهم می‌کند تا بتوانید همانند میلیون‌ها پلیر دیگر به صورت کاملا رایگان وارد رقابتی جذاب و جهانی شده و مهارت خود را در ساخت یک باشگاه رویایی به چالش بکشید. هم اکنون می توانید بازی Champion of the Fields را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Champion of the Fields :

– امکان رقابت آنلاین با دیگر افراد در سراسر دنیا

– امکانات کنترلی ساده و آسان

– امکان رقابت با دیگر تیم‌ها با انتخاب باشگاه دلخواه

– شبیه‌سازی واقع‌گرایانه چهره بسیاری از بازیکنان مطرح دنیا نظیر لیونل مسی، کریستیانو رونالدو، آنتوان گریزمان و …

– گرافیک فوق‌العاده و چشم‌نواز

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Champion.of .the .Fields1 150x84 - دانلود بازی Champion of the Fields 0.92.2 - تجربه فوتبال حرفه‌ای برای اندروید + دیتا Champion.of .the .Fields3 150x84 - دانلود بازی Champion of the Fields 0.92.2 - تجربه فوتبال حرفه‌ای برای اندروید + دیتا Champion.of .the .Fields4 150x84 - دانلود بازی Champion of the Fields 0.92.2 - تجربه فوتبال حرفه‌ای برای اندروید + دیتا Champion.2 150x84 - دانلود بازی Champion of the Fields 0.92.2 - تجربه فوتبال حرفه‌ای برای اندروید + دیتا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 38 + 443 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR