دانلود MSTech Swift Gadget 2.8.4.349 – دستیار مفید برای بهبود تجربه کاربری در ویندوز

دانلود MSTech Swift Gadget 2.2.4.349 - دستیار مفید برای بهبود تجربه کاربری در ویندوز

 

دانلود MSTech Swift Gadget

| دستیار مفید برای بهبود تجربه کاربری در ویندوز |

 

MSTech Swift Gadget 2.8.4.349 یک ابزار مفید و کاربردی برای افرادی است که به دنبال بهبود تجربه کاربری خود در محیط سیستم‌عامل ویندوز هستند. همانطور که می‌دانید، طی چند سالی که با رایانه و محیط سیستم‌عامل محبوبی همچون ویندوز عجین شده‌ایم، برخی فعالیت‌ها به امری روتین و عادی برای ما تبدیل شده‌اند؛ هرچند که این کارها در حالت فعلی خود بسیار دشوار و پیچیده هم باشند! واقعیت امر این است که با گذشت زمان، نسبت به این قابلیت‌ها عادت کرده و تقریبا هیچ شکل جدیدی از آن در ناخودآگاه ما جای نمی‌گیرد. ولی زمانی که از بیرون به مسئله نگاه می‌کنیم، این امکان وجود دارد که بتوان خصوصیات مختلف ویندوز را بهتر و کاربرپسندتر کرد.

به عنوان مثال، همه ما می‌دانیم که برای کپی و جابه‌جایی اطلاعات در ویندوز باید از امکان Copy/Cut-Paste استفاده کنیم. این در حالی‌ست که با افزودن یک تعداد مسیر تعریف شده و امکانی برای آغاز فرآیند کپی یا انتقال تنها با فشردن یک کلید، می‌ـوان این روند را تا حد بسیاری ساده و سریع‌تر کرد. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر داریم، امکانی را فراهم می‌کند که بتوانید به مجموعه‌ای از امکانات برای بهبود تجربه کاربری خود در ویندوز دسترسی داشته باشید. این نرم افزار، مجموعه‌ای از قابلیت‌های جدید را به منوی راست کلیک ماوس اضافه می‌کند که با استفاده از آن می‌توانید با شماری از آدرس‌های مورد نظر خود دسترسی سریع‌تر داشته باشید. بنابراین شما می‌توانید تنها با چند کلیک ساده فایل مورد نظر خود را از آدرسی خاص به مقصد مورد نظر خود کپی و یا منتقل کنید. همچنین از دیگر امکانات این برنامه می‌توان به دسترسی سریع به لیست فایل و فولدرهای مخفی، ابزار پیشرفته ساخت فولدر جدید، امکان تغییر نام دسته‌جمعی فایل و همچنین سازماندهی فایل‌ها بر اساس فرمت اشاره کرد. هم اکنون می توانید نرم افزار MSTech Swift Gadget را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار MSTech Swift Gadget :

– فراهم‌سازی امکان دسترسی به شرتکات‌ها و آیتم‌های دسترسی سریع

– امکان افزودن 10 فولدر پراستفاده به منوی راست کلیک

– توانایی کپی و انتقال سریع اطلاعات

– توانایی جستجوی هوشمندانه برای فایل‌ها و فولدرها

– دارا بودن سیستم ایجاد فولدر جدید

– امکان تغییر نام گروهی فایل‌ها و فولدرها

– امکان دسته‌بندی آسان و سریع فایل‌ها

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

MSTech Swift Gadget.cover1  300x196 - دانلود MSTech Swift Gadget 2.8.4.349 - دستیار مفید برای بهبود تجربه کاربری در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 125 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR