دانلود آموزش برنامه نویسی شیء گرا در جاوا و سی‌پلاس‌پلاس – Fundamentals of Object Oriented Programming in Java and C++ – Udemy

دانلود آموزش برنامه نویسی شیء گرا در جاوا و سی‌پلاس‌پلاس - Fundamentals of Object Oriented Programming in Java and C++ - Udemy

 

دانلود دوره آموزش برنامه نویسی شیء گرا در جاوا و سی‌پلاس‌پلاس

| ++Fundamentals of Object Oriented Programming in Java and C |

MP4 | | Duration: 2 Hours | Language: English

 

دوره آموزش برنامه نویسی شیء گرا در جاوا و سی‌پلاس‌پلاس Fundamentals of Object Oriented Programming in Java and C++ – Udemy نام آموزش ویدیویی جدیدی است که برای شما بازدیدکنندگان محترم وب‌سایت یاس دانلود در نظر گرفته‌ایم. شیء گرایی یکی از مباحث مهم و پیشرفته در امر برنامه‌نویسی است. افزوده شدن قابلیت برنامه‌نویسی شیء گرا به زبان سی و معرفی زبان سی‌پلاس‌پلاس (++C)، یک نقطه عطف مهم و تاریخی در دنیای رایانه و نرم افزار به شمار می‌رود. زبان برنامه‌نویسی سی‌پلاس‌پلاس به دلیل قابلیت‌های گسترده و امکانات فراوانی که دارد، به عنوان یک زبان مناسب برای انواع پروژه‌های برنامه‌نویسی شناخته می‌شود و یادگیری این زبان به علاقه‌مندان کمک می‌کند تا مفاهیم برنامه‌نویسی و شیء گرایی را به طور عمیق یاد بگیرند.

معرفی زبان جاوا و محبوبیت فوق‌العاده این زبان به دلیل فایل حمل و مالتی پلتفرم بودن نیز سبب شد که توجه ویژه‌ای از سوی توسعه‌دهندگان نسبت به آن شود. دوره آموزشی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما علاقه‌مندان و شاغلین در حوزه برنامه‌نویسی سراغ داریم، سعی بر آن دارد تا مفاهیم برنامه‌نویسی شیء گرا را با جزئیات بالا به شما آموزش دهد. یادگیری این سبک از برنامه‌نویسی، شما را قادر می‌سازد تا کدهای خود را به شیوه‌ای موثر و با قابلیت نگهداری بهتر در پروژه‌ها بنویسید. این دوره سعی بر آن دارد تا مفهوم شیء گرایی را با ذکر چندین مثال مختلف در دو زبان محبوب سی‌پلاس‌پلاس و جاوا بیان کند تا بتوانید از این مهارت در پروژه‌های واقعی بهره ببرید. هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های دوره آموزش برنامه نویسی شیء گرا در جاوا و سی‌پلاس‌پلاس :

– آشنایی با نحوه نصب و راه‌اندازی محیط توسعه

– آشنایی با انواع داده و متغیرها

– آشنایی با عملگردها و دستورات شرطی

– آشنایی با حلقه تکرار

– آشنایی با متد و فانکشن‌

– آشنایی با اشاره‌گرها در سی‌پلاس‌پلاس

– آشنایی با مفاهیم شیء گرایی نظیر کلاس و شیء در جاوا و سی‌پلاس‌پلاس

– آشنایی با رشته و آرایه

– آشنایی با کپسوله‌سازی، ارث‌بری، توابع چندریختی و …

– اشنایی با سازنده‌ها و مخرب‌ها – آشنایی با سطوح دسترسی

و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MP4
  • حجم : 841 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR