دانلود Google Closure Compiler 20190618 – بسته گوگل برای طراحان صفحات وب

دانلود Google Closure Compiler 20190618 - بسته گوگل برای طراحان صفحات وب

 

دانلود Google Closure Compiler

| بسته گوگل برای طراحان صفحات وب |

 

Google Closure Compiler 20190618 نام یک بسته نرم افزاری قدرتمند و محبوب در بین علاقه‌مندان به مهارت طراحی صفحات وب می‌باشد که به طور رسمی از سوی کمپانی گوگل تولید و عرضه شده است. این بسته نرم افزار، به طراحان جی‌اس (JS) این امکان را می‌دهد که کد جاوا اسکریپت خود را فشرده کنند و با حذف نمودن فواصل اضافی بین خطو کد، منبعی منظم و زیباتر را تحویل بگیرند. علاوه بر این، نرم افزار مذکور می‌تواند کد شما را از لحاظ سینتکس، ساختار، خطرات احتمالی و … بررسی نموده و بهترین پیشنهادات ممکن را برای طراحی یک وب‌سایت بهتر به شما ارائه کند.

فشرده‌سازیکد، یکی از اقدامات مهم برای وب دیزاینرها است؛ زیرا که نوشتن نامنظم کدها می‌تواند تا حد بسیاری مصرف منابع سرور را افزایش دهد. وب دیزاینرها و به خصوص افراد حرفه‌ای در زمینه جاوا اسکریپت و مهارت طراحی صفحات به این زبان، با استفاده از بسته نرم افزاری جدید گوگل می‌توانند کد خود را فشرده‌سازی کرده و با تشخیص ارورها و عملیات نامطمئن، کد خود را بهینه‌سازی کنند. این برنامه می‌تواند خطوط هدر رفته در بین کدها را نیز حذف کند و با تغییر در نظم کدها، سورس شما را تا حد ممکن فشرده و کوچک کند. بدین ترتیب شما هم می‌توانید به زیبایی کد خود کمک کنید و هم اینکه بسیاری از ایرادات احتمالی را نیز برطرف نمایید. هم اکنون می توانید نرم افزار Google Closure Compiler را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Google Closure Compiler :

– امکان فشرده‌سازی کدها تا بیشترین حد ممکن

– توانایی کمک به خوانایی کدها

– مناسب برای وب دیزاینرها (جاوا اسکریپت‌ کارها)

– امکان چک کردن کد از لحاظ ساختار، سینتکس، ارورهای احتمالی و …

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Google Closure Compiler.cover1  300x122 - دانلود Google Closure Compiler 20190618 - بسته گوگل برای طراحان صفحات وب

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 7.33 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR