دانلود BatchPhoto Pro / Enterprise 4.4 Build 2019.06.20 – تغییر سایز و فرمت گروهی تصاویر

دانلود BatchPhoto Pro / Enterprise 4.4 Build 2019.06.20 - تغییر سایز و فرمت گروهی تصاویر

 

دانلود BatchPhoto Pro / Enterprise

| تغییر سایز و فرمت گروهی تصاویر |

 

BatchPhoto Pro / Enterprise 4.4 Build 2019.06.20 نام نرم افزاری است که با بهره‌گیری از مزایای آن می‌توانید بسیاری از امور و اقدامات تکراری مدنظر خود بر روی تصاویر را به اجرا درآورید. به عنوان مثال، در صورتی که قصد داشته باشید یک مجموعه عظیم از تصاویر را به صورت یکجا تغییر سایز داده و یا اینکه فرمت آن‌ها را تغییر دهید، این برنامه می‌تواند هردوی این کارها را برایتان در عرض چند ثانیه به انجام برساند. استفاده از این برنامه مختص افراد است که روزانه با تصاویر بسیار زیادی سر و کار داشته و می‌خواهند بخشی از امور تکراری خود را به یک ابزار خودکار بسپارند. این نرم افزار که به طور رسمی فعالیت خود را از سال 2005 شروع کرده، تاکنون توانسته به محبوبیتی مثال‌زدنی در بین کاربران دست پیدا کند و به ابزاری مناسب جهت تغییر فرمت، سایز و یا برش و افزودن واترمارک به تصاویر بدل گردد.

خصوصیتی که این نرم افزار را نسبت به دیگر ابزارهای رقیب یک سر و گردن بالاتر می‌برد، پشتیبانی از پردازنده‌های چند هسته‌ای است که سرعت انجام عملیات را به حد قابل توجهی افزایش می‌دهد. این نرم افزار مجموعا از 170 فرمت گرافیکی مختلف پشتیبانی دارد که با تکیه بر آن می‌توانید تمامی فرمت‌های مدنظر خود را به همدیگر تبدیل کنید. پشتیبانی از فرمت تصاویر خام (RAW) در دوربین‌های دیجیتال دی‌اس‌ال‌آر (DSLR)، امکان ویرایش تصاویر با ساخت پروفایل‌های کاستوم، افزودن قاب به عکس‌ها و امکان مدیریت تصاویر موجود در فولدرها از دیگر خصوصیات جالب توجه و کاربردی این نرم افزار به شمار می‌روند. هم اکنون می توانید نرم افزار BatchPhoto Pro / Enterprise را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Intel Performance Maximizer :

– امکان تغییر سایز و فرمت تصاویر تنها با چند کلیک ساده

– سازگاری با تعداد 170 فرمت مختلف

– قابلیت تغییر نام تصاویری با اسامی پیش‌فرض

– امکان ویرایش و فشرده‌سازی عکس‌ها برای استفاده در فضای وب

– امکان ساخت آلبوم‌های پی‌دی‌اف (PDF) از تصاویر

– امکان قرار دادن واترمارک بر روی تصاویر به صورت گروهی

– امکان جداسازی قسمت خاصی از تصاویر

– قابلیت ویرایش تصاویر و بهبود مشخصه‌هایی همچون نور، روشنایی و …

– قابلیت افزودن ده‌ها افکت و فیلتر چشم‌نواز به تصاویر –

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

دانلود BatchPhoto Pro / Enterprise 4.4 Build 2019.06.20 - تغییر سایز و فرمت گروهی تصاویر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 27.6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR