دانلود بازی State of Survival – Discard 1.0.5 – بقا در دنیای زامبی‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی State of Survival - Discard 1.0.5 - بقا در دنیای زامبی‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی State of Survival – Discard برای اندروید

| بازی بقا در دنیای زامبی‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

State of Survival – Discard 1.0.5 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک استراتژیک از استودیوی بازی سازی KingsGroup Holdings است. شش ماه از زمان شیوع ویروس زامبی در دنیا می‌گذرد. قتل، قرنطینه و تلاش برای جمع‌آوری منابع از جمله مهم‌ترین چالش‌های روزمره انسان در طول چند ماه گذشته بوده و افرادی که نسبت به انجام این وظایف بی‌تفاوت بودند، در دام زامبی‌ها گرفتار شده و به یکی از آن‌ها تبدیل شده‌اند. خوشبختانه شما یکی از افرادی هستید که شیوه بقا در شرایط فعلی را به خوبی از تجربیات شش ماه گذشته‌تان آموخته‌اید. ویروس زامبی هر لحظه قربانیان بیشتری می‌گیرد و تقریبا تمامی تمدن‌ها و حتی نیروهای نظامی را نیز از پای درآورده است. زمین متعلق به زامبی‌ها شده و اکنون تنها تعداد انگشت‌شماری از بازماندگان در پناهگاه‌ها زندگی می‌کنند.

خبر خوب اینکه بازماندگان سعی دارند تا آخرین نفس در برابر شیوع هرچه بیشتر این ویروس ایستادگی کرده و زامبی‌ها را یکی پس از دیگری از پای درآورند. از این روی شما برای زنده ماندن باید چالش‌های سخت و دشواری را پشت سر بگذارید؛ البته به یاد داشته باشید که این خواسته چندان هم ساده نیست؛ زیرا که زامبی‌ها را در هر کجای محیط اطراف خود می‌بینید. منابع در این بازی کمیاب هستند و باید در کنار نبرد و درگیری با زامبی‌ها، جمع‌آوری مواد غذایی، آب و … را نیز فراموش نکنید. هم اکنون می توانید بازی State of Survival – Discard را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی State of Survival – Discard :

– امکان ساخت یک تمدن جدید برای خیزش در برابر طوفان زامبی‌ها

– امکان اتحاد با دیگر بازماندگان و نجات دادن هم‌نوعان

– امکان جستجو برای کشف منابع جدید برای زنده ماندن

– دارا بودن گیم‌پلی مهیج و سرگرم‌کننده

– گرافیک و صداپردازی بسیار عالی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

State of Survival 2 150x84 - دانلود بازی State of Survival - Discard 1.0.5 - بقا در دنیای زامبی‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت State of Survival 3 150x84 - دانلود بازی State of Survival - Discard 1.0.5 - بقا در دنیای زامبی‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت State of Survival 4 150x84 - دانلود بازی State of Survival - Discard 1.0.5 - بقا در دنیای زامبی‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت State.of .Survival.1 150x84 - دانلود بازی State of Survival - Discard 1.0.5 - بقا در دنیای زامبی‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 99 + 101 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR