دانلود NI Multisim Professional 14.3 x64 – نرم افزار مولتی‌سیم جهت طراحی مدارات الکترونیکی

دانلود NI Multisim Professional 14.2 - نرم افزار مولتی‌سیم جهت طراحی مدارات الکترونیکی

 

دانلود NI Multisim

| نرم افزار مولتی‌سیم جهت طراحی مدارات الکترونیکی |

 

NI Multisim Professional 14.3 x64 نام یک ابزار شناخته شده و قدرتمند در زمینه طراحی مدارات الکترونیکی با شماتیک انواع تجهیزات موجود در دنیای واقعی است که بسیاری از مهندسین رشته برق با آن آشنایی کامل دارند. مولتی‌سیم، ابزاری است که مهندسین رشته برق الکترونیک را قادر می‌سازد تا بتوانند انواع نقشه‌ها و شماتیک‌های مدارات الکتریکی را ترسیم و عملکرد مجموعه آن را شبیه‌سازی کنند. اگر شما نیز از دانش‌آموختگان رشته برق هستید، مولتی‌سیم می‌تواند بسیاری از نیازهای‌تان را به طور کامل پوشش دهد. امکان طراحی مدار، قابلیت به اجرا گذاشتن عملکرد قطعات و آنالیز رفتار آن‌ها از جمله مهم‌ترین قابلیت‌هایی است که با استفاده از ابزار مولتی‌سیم به آن دسترسی خواهید داشت.

رابط گرافیکی این نرم افزار تا حد امکان ساده طراحی شده تا همه افراد صرف‌نظر از مهارت کار با کامپیوتر بتوانند از مزایای مختلف آن بهره‌مند گردد. محیط آشنا برای مهندسین رشته برق، دارا بودن شماتیک‌های استاندارد مربوط به هریک از قطعات در دنیای واقعی، توانایی تحلیل مدارهای الکتریکی و همچنین به اجرا گذاشتن عملکرد مدار در یک محیط شبیه‌سازی شده از دیگر قابلیت‌هایی است که با استفاده از مولتی‌سیم از آنان بهره‌مند خواهید شد. به کمک مولتی‌سیم، مهندسین رشته برق می‌توانند انواع مدارهای الکتریکی را در یک محیط کاربرپسند ترسیم کرده و در مدت زمانی کوتاه، رفتار مدار را در حالت واقعیت پیش‌بینی کنند. مولتی‌سیم ابزاری پرکاربرد و شناخته شده در بین مهندسین است که استفاده از آن را به همه دانش‌آموختگان این رشته پیشنهاد می‌کنیم. هم اکنون می توانید نرم افزار NI Multisim را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار NI Multisim :

– امکان شبیه‌سازی رفتار انواع مدارات الکتریکی در دنیای واقعی

– دارا بودن انواع کامپوننت‌ها و تجهیزات رایج در عرصه صنعت برق الکترونیک

– فراهم‌سازی محیطی زیبا و کاربرپسند برای شاغلین در این حیطه

– مناسب برای دانشجویان و اساتید دانشگاهی

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

NI Multisim Professional.cover1  300x163 - دانلود NI Multisim Professional 14.3 x64 - نرم افزار مولتی‌سیم جهت طراحی مدارات الکترونیکی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برای تولید سریال ، فایل NI License Activator را اجرا کرده و از منوی Option روی Generate Serial Number کلیک کنید.

– پس از اتمام نصب، فایل NI License Activator را اجرا کرده و با کلیک روی گزینه‌های مورد نیاز آن‌ها را Activate نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 923 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR