دانلود بازی Citytopia 2.1.1 – شبیه‌ساز ساخت و ساز شهری برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Citytopia 2.1.1 - شبیه‌ساز ساخت و ساز شهری برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Citytopia برای اندروید

| بازی شبیه‌ساز ساخت و ساز شهری برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت |

 

Citytopia 2.1.1 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک شبیه‌سازی از استودیوی بازی سازی .Atari, Inc است. استودیوی بازی‌سازی آتاری با ارائه عنوانی جدید در سبک شبیه‌سازی، سعی می‌کند تا توجه علاقه‌مندان به سری بازی‌های ساخت‌و‌ساز شهری را به خود جلب کند. در این بازی، تمامی وظایف تعریف شده برای ساختن یک شهر رویایی به شما محول شده است. طراحی ساختمان‌ها، اجرای پروژه‌های عمرانی بزرگ و به واقعیت بدل کردن ایده‌های بلندپروازانه از جمله وظایف شما در بازی سیتی‌توپیا (Citytopia) است. این بازی، شما را به عنوان یک سرمایه‌دار بزرگ در زمینه شهرسازی قرار می‌دهد که با اختیارات خود می‌توانید یک شهر رویایی را برای مردمان خود بسازید.

در این بازی شما می‌توانید انواع مختلفی از سازه‌ها را طراحی و سپس ساخت آنان را در نقاط مختلف شهر آغاز کنید. ساختمان‌های مسکونی، تجاری، کارخانجات و … از جمله سازه‌هایی هستند که بیشتر از بقیه با آن‌ها سر و کار خواهید داشت. علاوه بر این، زیبایی شهر و احداث مکان‌های گردشگری نیز نقش مهمی را در رشد و پیشرفت شهرها بازی خواهند کرد. از این روی شما می‌توانید با احداث مکان‌های تفریحی مختلف و همچنین برپا ساختن آسمان‌خراش‌هایی جذاب و دیدنی، جلوه‌های خاص را به شهرهای خود بخشیده و از این راه به سرمایه‌ای هنگفت دست یابید. هم اکنون می توانید بازی Citytopia را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Citytopia :

– امکان طراحی و ساخت انواع سازه‌ها در سطح شهر

– امکان آزاد ساختن شهرهای همسایه و خریداری زمین و املاک

– دارا بودن چالش‌ها و رویدادهای متعدد برای ارتقای مهارت پلیر

– امکان دست‌یابی و جمع‌آوری کارت‌های ارتقای مختلف

– دارا بودن گرافیک عالی و چشم‌نواز

– امکان سفر به نقاط مختلف شهر برای سرمایه‌گذاری

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Citytopia1 88x150 - دانلود بازی Citytopia 2.1.1 - شبیه‌ساز ساخت و ساز شهری برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Citytopia2 88x150 - دانلود بازی Citytopia 2.1.1 - شبیه‌ساز ساخت و ساز شهری برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Citytopia3 88x150 - دانلود بازی Citytopia 2.1.1 - شبیه‌ساز ساخت و ساز شهری برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Citytopia4 88x150 - دانلود بازی Citytopia 2.1.1 - شبیه‌ساز ساخت و ساز شهری برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 56 + 97 + 126 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR