دانلود Luminance HDR 2.6.0 – نرم افزار ساخت و ویرایش در تصاویر اچ‌دی‌آر

دانلود Luminance HDR 2.6.0 - نرم افزار ساخت و ویرایش در تصاویر اچ‌دی‌آر

 

دانلود Luminance HDR

| نرم افزار ساخت و ویرایش در تصاویر اچ‌دی‌آر |

 

Luminance HDR 2.6.0 یک محصول نرم افزاری قدرتمند و شناخته شده در زمینه ساخت و ویرایش تصاویر اچ‌دی‌آر (HDR) در سیستم عامل ویندوز است. این نرم افزار که پیش‌تر با عنوان Qtpfsgui شناخته می‌شد، ابزاری است که به واسطه آن می‌توانید تصاویر خود را به عکس‌هایی با طیف رنگی فوق‌العاده‌تر تبدیل کنید. یکی از دغدغه‌های اصلی عکاسان در کنار موضوعاتی همچون جستجوی لوکیشن مناسب برای عکس‌ها، تعیین موضوع، استفاده از ابزارها و لوازم مرتبط با موضوع و …، به ثبت رساندن تصاویری است که در همان نگاه اول توجه مخاطبین را به خود جلب کند. اچ‌دی‌آر، تکنیکی است که مدت‌ها در بین عکاسان مورد استفاده قرار گرفته و به تازگی به دوربین تلفن‌های هوشمند نیز راه یافته است. در این تکنیک، دوربین عکاسی به جای آنکه یک تصویر را به ثبت برساند، سه تصویر مختلف را از سوژه‌ای یکسان با طیف رنگی مختلف ثبت می‌کند و در ادامه با ترکیب آن‌هاف یک نتیجه فوق‌العاده را خروجی می‌دهد.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز تدارک دیده‌ایم، امکانی را مهیا می‌‌کند تا شما بتوانید تنها با ویرایش تصاویر، به نمونه اچ‌دی‌آر شده عکس‌های خود دست پیدا کنید. به کمک این برنامه، عکاسان و علاقه‌مندان به این حرفه می‌توانند تصاویر خود را به هر تعداد وارد محیط برنامه کرده و تغییرات دلخواه خود را برای به دست آوردن نتیجه دلخواه بر روی تصویر اعمال کنند. نرم افزار فعلی شیوه نصب و راه‌اندازی بسیار سریع و ساده‌ای دارد و کاربر صرف‌نظر از سطح معلومات کامپیوتری خود می‌تواند نصب آن را با موفقیت به انجام رسانده و از مزایای متعدد آن بهره‌مند گردد. هم اکنون می توانید نرم افزار Luminance HDR را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Luminance HDR :

– امکان ذخیره و بازگردای تصاویر اچ‌دی‌آر

– قابلیت چرخش، تغییر سایز و برش تصاویر اچ‌دی‌آر

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

– سازگاری با فرمت‌های گرافیکی مختلف

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Luminance HDR.cover1  300x169 - دانلود Luminance HDR 2.6.0 - نرم افزار ساخت و ویرایش در تصاویر اچ‌دی‌آر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 45 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR