دانلود دوره آموزش برنامه‌ نویسی پیشرفته کسب و کار – SAP ABAP Programming For Beginners – Online Training – Udemy

دانلود دوره برنامه‌نویسی پیشرفته کسب و کار - SAP ABAP Programming For Beginners - Online Training - Udemy

 

دانلود دوره آموزش برنامه‌نویسی پیشرفته کسب و کار

| SAP ABAP Programming For Beginners – Online Training  |

MP4 | | Duration: 13 Hours | Language: English

 

دوره برنامه‌نویسی پیشرفته کسب و کار (SAP ABAP Programming For Beginners – Online Training) نام آموزش ویدیویی جدیدی است که برای شما بازدیدکنندگان محترم وب‌سایت یاس دانلود در نظر گرفته‌ایم. آباپ (ABAP) که عنوان آن برگرفته از “Advanced Business Application Programming” است، یک زبان برنامه‌نویسی سطح بالا می‌باشد که توسط شرکت آلمانی ا‌ِس‌اِی‌پی (SAP) ایجاد شده و با استقبال بی‌نظیری از سوی توسعه‌دهندگان در سراسر دنیا به همراه بوده است. این زبان برنامه‌نویسی که به طور انحصاری توسط کمپانی SAP توسعه یافته، امکانی را برای علاقه‌مندان به این ERP محبوب فراهم می‌کند تا بتوانند به ساخت اپلیکیشن‌هایی به منظور گزارش‌گیری، فرم‌ها، تبدیل داده‌ها و … بسازند.

دوره آموزشی جدیدی که در این مطلب برای شما کاربران و علاقه‌مندان به یادگیری این مهارت در نظر داریم، امکانی را مهیا می‌کند تا بتوانید شیوه ساخت اپلیکیشن برای این ERP بزرگ را یاد گرفته و به یک توسعه‌دهنده خبره در این زمینه تبدیل شوید. این دوره آموزشی سعی می‌کند تا مخاطب را با شیوه برنامه‌نویسی آداب در اس‌اِی‌پی آشنا سازد تا وی قادر باشد در پایان برنامه‌های آداپ را به صورت سازگار با این ERP بسازد. این دوره آموزشی نحوه نوشتن کد، ساختار کلی و مفاهیم اصلی را طور مقدماتی تا پیشرفته بازگو می‌کند تا مخاطب بتواند به صورت قدم به قدم با مفاهیم مختلف آشنایی پیدا کند. اگر شما نیز به عنوان یکی از داوطلبین این مهارت سعی در اشتغال در یک حوزه کاری جدید را دارید، پیشنهاد می‌کنیم یادگیری مهارت آداپ را حتما در لیست علاقه‌مندی‌های خود قرار دهید! هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های برنامه‌ نویسی پیشرفته کسب و کار :

– آموزش مقدماتی و کلی نحوه کار با سیستم‌های SAP

– آشنایی با نحوه جستجو و ماژول‌های اصلی

– آشنایی با گزارشات در SAP

– آشنایی با نحوه اجرای گزارشات و برون‌بری داده به اکسل

– آشنایی با آیکون‌های رایج در SAP

– آشنایی با ساختارهای سازمانی حسابداری

و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MP4
  • حجم : 771 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR