دانلود بازی Trench Assault 2.8.1 – تجربه جنگ جهانی اول و دوم برای اندروید

دانلود بازی Trench Assault 2.8.1 - تجربه جنگ جهانی اول و دوم برای اندروید

 

دانلود بازی Trench Assault برای اندروید

| تجربه جنگ جهانی اول و دوم برای اندروید |

 

Trench Assault 2.8.1 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک استراتژیک از استودیوی بازی سازی AMT Games Publishing Limited است. اگر شما هم از علاقه‌مندان به تجربه نبردهایی نزدیک به حال و هوای جنگ جهانی هستید، ما برایتان یک عنوان جدید و جذاب را سراغ داریم که می‌توانید امکان تجربه این نبردها را در یک فضای شبیه‌سازی شده برای شما به ارمغان آورد. فجایع انسانی در طی جنگ‌های جهانی هیچ‌گاه مجددا اتفاق نخواهد افتاد. ولی به نظر می‌رسد که در جریان این بازی اندرویدی، یک آخرالزمان نظامی به راه افتاده است. وظیفه شما در جریان بازی این است که کمک کنید تا کشور صلح‌طلب بتواند از این شراط جان سالم به در برده و از آسیب رسیدن به مردمان خود جلوگیری کند. این بازی در سبک و سیاق سری‌ بازی‌های شبیه‌سازی جنگ جهانی بوده و طرفداران این رویداد تاریخی می‌توانند از تجربه آن لذت ببرند.

شما در جریان بازی می‌توانید نیروهای پیاده و یا سواره نظام خود را برای حضور در میادین نبرد آماده ساخته و با اتخاذ تصمیماتی استراتژیک، قدرت خود را در رهبری این نبردها به رخ دشمن بکشید. در این بازی، شمار بسیاری از واحدها، ابزارها و تشکیلات نظامی در دسترس هستند که با کسب آن‌ها می‌توانید هم قدرت نظامی خود را ارتقا دهید و هم اینکه در قابت با دیگر پلیرها در سراسر دنیا از رتبه بهتری برخوردار شوید. هم اکنون می توانید بازی Trench Assault را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Trench Assault :

– دارا بودن پوسته‌هایی منطبق با واقعیت از جنگ‌های جهانی

– امکان تجربه نبرد آنلاین با دیگر پلیرها

– دارا بودن مکانیزم جذاب و منحصر به فرد

– امکان تجربه نبرد با انواع واحدهای نظامی

– امکان کسب مدال‌های مختلف نظامی در طی نبردها

– دارا بودن حجم کم در قیاس با گیم‌پلی سرگرم‌کننده و جذاب

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Trench.Assault1 150x84 - دانلود بازی Trench Assault 2.8.1 - تجربه جنگ جهانی اول و دوم برای اندروید Trench.Assault2 150x84 - دانلود بازی Trench Assault 2.8.1 - تجربه جنگ جهانی اول و دوم برای اندروید Trench.Assault3 150x84 - دانلود بازی Trench Assault 2.8.1 - تجربه جنگ جهانی اول و دوم برای اندروید Trench.Assault4 150x84 - دانلود بازی Trench Assault 2.8.1 - تجربه جنگ جهانی اول و دوم برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 9.88 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR