دانلود Paragon APFS for Windows 2.1.12 – دسترسی به پارتیشن جدید اپل در ویندوز

دانلود Paragon APFS for Windows 2.1.12 - دسترسی به پارتیشن جدید اپل در ویندوز

 

دانلود Paragon APFS for Windows

| دسترسی به پارتیشن جدید اپل در ویندوز |

 

Paragon APFS for Windows 2.1.12 نام یک محصول نرم افزاری جدید در زمینه فراهم‌سازی امکان دسترسی به پارتیشن جدید شرکت اپل در سیستم‌عامل ویندوز است. فایل سیستم جدید شرکت اپل، در سال 2017 و با عنوان اِی‌پی‌اِف‌اِس (APFS) معرفی شد. این فایل سیستم، به منظور رفع مشکلات موجود در فایل سیستم قدیمی اچ‌اف‌اس‌‌پلاس (+HFS) و متناسب با دستگاه‌هایی تحت سیستم‌عامل macOS High Sierra (10.13), iOS 10.3, tvOS 10.2, watchOS 3.2 و بالاتر از سوی کمپانی اپل منتشر شد. نسل جدید فایل سیستم جدید اپل که طی مراسم WWDC 2016 معرفی شد، از کلیه حافظه‌ها صرف‌نظر از نوع حجم پشتیبانی داشته و از قابلیت‌های امنیتی بیشتری نسبت به فایل سیستم سابق این شرکت برخوردار است.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته‌ایم، امکانی را مهیا می‌کند تا بتوانید فایل سیستم مخصوص و جدید شرکت اپل در تمامی دستگاه‌ها را بر روی کامپیوتر خود مونت کرده و از آنان استفاده کنید. در حالت عادی، امکان استفاده و باز کردن این پارتیشن‌ها در سیستم‌عامل ویندوز وجود ندارد. با نصب کردن این برنامه، کاربر می‌تواند در محیط ویندوز به فایل سیستم اپل نیز دسترسی پیدا کرده و به خواندن و یا نوشتن در اینگونه حافظه‌ها بپردازد. هم اکنون می توانید نرم افزار Paragon APFS for Windows را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Paragon APFS for Windows :

– عملکرد بهینه و قابل اطمینان جهت کار با پارتیشن‌های مخصوص اپل در ویندوز

– بهره‌وری و سرعت بسیار عالی و مناسب

– مصرف بهینه منابع سخت‌افزاری در حین کار با پارتیشن‌های اپل

– امکان مونت خودکار پارتیشن‌ها در ویندوز

– سازگاری با فایل‌های فشرده شده

– سازگاری با درایوهای رمزگذاری شده

– دارا بودن رابط گرافیکی کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Paragon APFS for Windows.cover1  300x169 - دانلود Paragon APFS for Windows 2.1.12 - دسترسی به پارتیشن جدید اپل در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 35 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR