دانلود کتاب آموزش اکسل 2019 – آشنایی با فرمول‌ها و توابع – Microsoft Excel 2019 Formulas and Functions, First Edition

دانلود کتاب آموزش اکسل 2019 - آشنایی با فرمول‌ها و توابع - Microsoft Excel 2019 Formulas and Functions, First Edition

 

دانلود کتاب آموزش اکسل 2019 – آشنایی با فرمول‌ها و توابع

| Microsoft Excel 2019 Formulas and Functions, First Edition |

 

کتاب آموزش اکسل 2019 – آشنایی با فرمول‌ها و توابع (Microsoft Excel 2019 Formulas and Functions, First Edition) اولین ویرایش از کتاب محبوب و مفید آموزش اکسل برای افرادی است که می‌خواهند مهارت خود در زمینه کار با اکسل 2019 را تقویت کنند. این کتاب، شامل محتوایی غنی و ارزشمند برای آموزش اکسل 2019 به کاربران است که از مفاهیم مقدماتی تا پیشرفته از نحوه کار با این ابزار محبوب را در خود جای داده است. یکی از مهم‌ترین مهارت‌های کاری در نرم افزار اکسل، آشنایی با نحوه فرمول‌نویسی و کار با توابع این نرم افزار است که از طریق منابع مختلف می‌توان نحوه کار با آنان را فرا گرفت. کتاب آموزشی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، سعی می‌کند تا جدیدترین نسخه از مایکروسافت اکسل را به صورت کامل و مفصل به شما مخاطبان آموزش دهد.

از ویژگی‌های اصلی آفیس 365 و اکسل 2019 می‌توان به امکان ساخت صفحات گسترده با خصوصیاتی انعطاف‌پذیر اشاره کرد که می‌تواند بسیاری از مشکلات کسب و کارها را حل کرده و راهکارهایی قابل اطمینان را به صاحبان کسب و کار ارائه کند. نویسنده این کتاب آموزشی، با سال‌ها تجربه در زمینه کار با این محصول قدرتمند سعی می‌کند تا شما را از نگاهی نزدیک‌تر با فرمول‌ها، توابع و تازه‌ترین قابلیت‌ها در پردازش و استفاده از داده‌ها در اکسل آشنا کند. وجود ده‌‌ها مثال عملی در محتوای این کتاب، سبب می‌شود که مخاطب به شکلی اصولی با مفاهیم آشنا شده و از این مهارت در زمینه‌های کاری خود بهره ببرد. پیشنهاد میکنیم کتاب آموزش اکسل 2019 – آشنایی با فرمول‌ها و توابع را به صورت رایگان از ادامه ی مطلب دریافت نمایید.

 

نویسنده/مترجم: Paul McFedries
تعداد صفحات: 1371
فرمت: کتاب PDF
زبان: انگلیسی

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : PDF
  • حجم : 28 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR