دانلود aSc Timetables 2019.7.2 – نرم افزار زمان‌بندی تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان

دانلود aSc Timetables 2019.7.2 - نرم افزار زمان‌بندی تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان

 

دانلود aSc Timetables

| نرم افزار زمان‌بندی تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان |

 

aSc Timetables 2019.7.2 نام یک ابزار شناخته شده و قدرتمند در زمینه مدیریت و زمان‌بندی فعالیت و مطالعات دانشجویان و دانش‌آموزان در فضای دانشگاه و مدرسه است. همانطور که می‌دانید، موفقیت تنها از طریق تلاش، پشتکار و برنامه‌ریزی حاصل می‌شود. زمانی که صحبت از موفقیت در زمینه تحلیلی به میان باشد، همه ما به خوبی می‌دانیم که کلید موفقیت در رشته تحصیلی انتخابی‌مان در گروی تکرار و تمرین است. البته همه این‌ها تا زمانی دارای معنی هستند که زمان‌بندی مناسبی را برای هریک در نظر گرفته باشیم. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته‌ایم، یک راهکار موفقیت‌آمیز در زمینه برنامه‌ریزی و ساخت جدول زمانی برای مطالعات درسی دانش‌آموزان و دانشجویان است که طی فعالیت خود در دو دهه اخیر توانسته به یکی از بهترین ابزارها در این زمینه لقب بگیرد.

با استفاده از این برنامه، دانشجویان و دانش‌آموزان می‌توانند انتظارات خود از یک برنامه‌ریزی تمام و کمال را وارد کرده و سپس شاهد یک برنامه‌ریزی دقیق از سوی این برنامه باشند. بسیاری از اساتید و دبیران مدارس نیز در رابطه با این برنامه و تاثیر عملکرد آن نظر مثبتی داشته و معتقدند که زمان‌بندی‌های ایجاد شده توسط این ابزار بسیار سریع و موثر بوده و با برنامه‌ریزی مطالعات تحصیلی مطابق با آن، می‌توان تا درصد قابل توجهی از مسیر موفقیت را طی نمود.  هم اکنون می توانید نرم افزار aSc Timetables را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار aSc Timetables :

– دارا بودن سیستم پیشرفته و هوشمند در زمینه زمان‌بندی تحصیلی

– سادگی و سرعت بالا در تولید برنامه‌ریزی و زمان‌بندی‌ها

– امکان تهیه پرینت از برنامه‌ریزی آماده شده

– عملکرد کاملا خودکار بر مبنای اطلاعات وارد شده توسط کاربر

– امکان تغییر دستی زمان‌بندی‌ها

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

aSc Timetables.cover1  300x192 - دانلود aSc Timetables 2019.7.2 - نرم افزار زمان‌بندی تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 18 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR