دانلود Nik Collection by DxO 2.0.4 – مجموعه پلاگین قدرتمند برای فتوشاپ

دانلود Nik Collection by DxO 2.0.4 - مجموعه پلاگین قدرتمند برای فتوشاپ

 

دانلود Nik Collection by DxO

| مجموعه پلاگین قدرتمند برای فتوشاپ |

 

Nik Collection by DxO 2.0.4 نام یک محصول نرم افزاری جدید به عنوان پلاگین‌های بصری فوق‌العاده برای فتوشاپ (Photoshop) و لایت‌روم (Lightroom) است که با بهره‌گیری از آن، می‌توان جلوه‌هایی خاص و کم‌نظیر را به تصاویر بخشید. همانگونه که می‌دانید، امروزه تصاویر دیجیتالی نقشی غیرقابل چشم‌پوشی در زندگی ما دارند. اینگونه عکس‌ها به دلیل قابلیت حمل آسان و به‌اشتراک‌گذاری سریع، در همه جای زندگی و فعالیت دیجیتالی ما دیده می‌شوند و به طور متوسط می‌توان گفت که یک فرد با فعالیتی عادی در شبکه‌های اجتماعی، روزانه حداقل با ده‌ها تصویر مختلف سر و کار دارد. اگر از دسته علاقه‌مندان به تصاویر هنری و خلق موقعیت‌های جذاب بصری باشید، احتمالا این آمار و ارقام بسیار بیشتر از این خواهند بود. به عنوان یک عکاس فعال، لازم است که تصاویر مختلف سایر افراد را نیز دنبال کرده و با ایده‌ گرفتن از آن‌ها، سعی در بهبود مهارت و توانایی خود داشته باشید. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته‌ایم، امکانی را مهیا می‌کند تا بتوانید به نرم افزار فتوشاپ و لایت‌روم، امکاناتی فوق‌العاده را در زمینه خلق تصاویر و افکت‌های بصری اضافه کنید.

به کمک این ابزار پیشرفته و حرفه‌ای، شما علاقه‌مندان به حرفه عکاسی و کار با تصاویر گرافیکی می‌توانید به ده‌ها افکت و تنظیمات از پیش آماده شده دسترسی داشته و با چند کلیک ساده، نتیجه را درست مطابق با ایده‌های ذهنی خود درآورید. این نرم افزار در واقع امکانات جالب توجهی را به محصولات شرکت ادوبی اضافه می‌کند که با بهره‌گیری از آن‌ها می‌توانید کیفیت عکاسی خود را به حد قابل توجهی بهبود بخشید. امکان ترمیم ایرادات تصاویر، سازگار با تصاویر بزرگ، مناسب برای علاقه‌مندان به عکاسی آنالوگ، سیاه و سفید و دیگر سبک‌ها، از مهم‌ترین خصوصیات این پلاگین جامع و قدرتمند به شمار می‌روند. هم اکنون می توانید نرم افزار Nik Collection by DxO را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Nik Collection by DxO :

– دارا بودن بیش از 40 تنظیم مختلف و از پیش آماده شده برای بهبود کیفیت و افکت بخشیدن به تصاویر

– امکان ترمیم ایرادات تصاویر تهیه شده توسط دوربین‌های دیجیتال

– سازگاری با تصاویر بسیار بزرگ

– امکان کار با رنگ‌ها در تصاویر

– مناسب برای عکاسان هنری، تصویر برداران آنالوگ، سیاه و سفید و …

– قابل نصب بر روی آدوبی فتوشاپ و آدوبی لایت‌روم

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Nik Collection by DxO.cover1  300x216 - دانلود Nik Collection by DxO 2.0.4 - مجموعه پلاگین قدرتمند برای فتوشاپ

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 803 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR