دانلود بازی Drive Simulator 2 1.1 – رانندگی با وسایل نقلیه سنگین برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Drive Simulator 2 1.1 - رانندگی با وسایل نقلیه سنگین برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Drive Simulator 2 برای اندروید

| بازی رانندگی با وسایل نقلیه سنگین برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Drive Simulator 2 1.1 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک شبیه‌سازی از استودیوی بازی سازی Healthy Body Apps است. در این بازی اندرویدی، فرصتی برای شما عزیزان مهیا شده تا بتوانید کنترل وسایل نقلیه سنگین را بر عهده گرفته و لذت رانندگی با آن‌ها را از دیدگاهی واقع‌گرایانه تجربه کنید. در این بازی شما می‌توانید با استفاده از وسایل نقلیه سنگین و تجهیزات ساخت و ساز، یک کمپانی بزرگ در این زمینه را احداث کنید. انواع مختلفی از این وسایل نقلیه را می‌توانید خریداری کنید و بدین ترتیب کسب و کار خود را به سطوحی بالاتر ارتقا دهید. نسخه دوم این بازی اندرویدی، شماغل و زمینه‌های متعددی را برای ایفای نقش شما در سطح شهر فراهم آورده است که از جمله آن‌ها می‌توان به جابه‌جایی وسایل نقلیه، ساخت و ساز ساختمان‌ها، آسفالت کردن جاده‌ها و … اشاره کرد.

به منظور گسترش هرچه بیشتر کسب و کار خود، شما باید انواع وسایل نقلیه در اندازه‌های مختلف را خریداری و سپس با آن‌ها به اجرای مشاغل مختلف بپردازید. احداث ساختمان‌ها، پل‌های کوچک و بزرگ، جاده‌ها و حتی سازه‌هایی متناسب با سلیقه خودتان از مهم‌ترین خصوصیات جذاب این بازی به شمار می‌روند. بر حسب انتخاب، پلیر می‌ـواند بازی را در 5 سبک مختلف تجربه نموده و با به انجام رساندن ماموریت‌ها و مشاغال مختلف، یک امپراطوری ساخت و ساز بزرگ را در منطقه به راه انداخته و با دیگر شرکت‌های مشابه به رقابت بپردازد. هم اکنون می توانید بازی Drive Simulator 2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Drive Simulator 2 :

– امکان راه‌اندازی کمپانی انحصاری ساخت و ساز

– دارا بودن 5 سبک مختلف برای بازی کردن

– دارا بودن نقشه سه‌بعدی و وسیع

– دارا بودن چرخه منظم آب و هوا و روز و شب

– امکان رانندگی با انواع وسایل نقلیه سبک و سنگین

– سیستم سوخت‌گیری برای کامیون، تراکتور و …

– دارا بودن سیستم ترافیک هوشمندانه در سطح شهر

– دارا بودن امکانات کنترلی ساده

– گرافیک و صداپردازی بسیار عالی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Drive.Simulator.21 150x84 - دانلود بازی Drive Simulator 2 1.1 - رانندگی با وسایل نقلیه سنگین برای اندروید + نسخه بی نهایت Drive.Simulator.22 150x84 - دانلود بازی Drive Simulator 2 1.1 - رانندگی با وسایل نقلیه سنگین برای اندروید + نسخه بی نهایت Drive.Simulator.23 150x84 - دانلود بازی Drive Simulator 2 1.1 - رانندگی با وسایل نقلیه سنگین برای اندروید + نسخه بی نهایت Drive.Simulator.2 4 1 150x84 - دانلود بازی Drive Simulator 2 1.1 - رانندگی با وسایل نقلیه سنگین برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 82 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR