دانلود بازی Army vs Zombies 2.0.2.1 – ارتشیان در برابر زامبی‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Army vs Zombies 2.0.2.1 - ارتشیان در برابر زامبی‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Army vs Zombies برای اندروید

| بازی ارتشیان در برابر زامبی‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Army vs Zombies 2.0.2.1 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اتومبیل‌رانی از استودیوی بازی سازی VGames Studios است. روایت داستانی این بازی رایانه‌ای، در حال و هوای سال 2100 میلادی به تصویر کشیده می‌شود. زامبی‌ها در گوشه و کنار دنیا دیده می‌شوند و هجوم آنان به بازماندگان با سرعت بالایی در حال افزایش است. یک سال بعد از این اتفاق، شهرهای بزرگ در سراسر دنیا درگیر این واقعه آخرالزمانی شده و دو سال بعد، نسل انسان بر روی زمین در لبه نابودی قرار می‌گیرد. تنها تعداد انگشت‌شماری از انسان‌ها در گوشه و کنار دنیا زندگی می‌کنند که همواره در حال جنگ و تلاش برای زنده ماندن هستند. خوشبختانه هنوز هم ارتشیان و افراد آموزش دیده در کشورهای بزرگ حضور داشته و روزنه امیدی را برای نجات از این رویداد برای انسان روشن نگاه داشته‌اند.

این بازی در سبک استراتژیک بوده و در همان نگاه اول، شما را به یاد بازی Plants vs Zombies خواهد انداخت. این بازی در سبک استراتژیک بوده و در همان نگاه اول، شما را به یاد بازی Plants vs Zombies خواهد انداخت. برجک‌های دفاعی را ایجاد کرده و با رهبری کردن نیروهای پیاده‌نظام، از پیشرفت حرکت زامبی‌ها به شهر جلوگیری به عمل آورده و ماموریت‌ها را با موفقیت به اتمام برسانید. این بازی با دارا بودن سبک‌های مختلف، کاراکترهای منحصر به فرد، امکان رقابت با دیگر پلیرها در سراسر دنیا و … توانسته محبوبیت خاصی را در بین علاقه‌مندان کسب کند و از همین جهت، فرصت تجربه آن را به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم. هم اکنون می توانید بازی Army vs Zombies را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Army vs Zombies :

– امکان نبرد در سبک کلاسیک

– توانایی رویارویی با ارتش زامبی‌ها

– امکان بازی در حالت بقا

– دارا بودن برجک‌های تدافعی مختلف

– گیم‌پلی منحصر به فرد و جذاب

– گرافیک بسیار عالی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Army.vs .Zombies1 150x90 - دانلود بازی Army vs Zombies 2.0.2.1 - ارتشیان در برابر زامبی‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت Army.vs .Zombies3 150x90 - دانلود بازی Army vs Zombies 2.0.2.1 - ارتشیان در برابر زامبی‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت Army.vs .Zombies4 150x90 - دانلود بازی Army vs Zombies 2.0.2.1 - ارتشیان در برابر زامبی‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت Army.vs .Zombies2 1 150x90 - دانلود بازی Army vs Zombies 2.0.2.1 - ارتشیان در برابر زامبی‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 65 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR