دانلود Gifferly 1.5 – نرم افزار ضبط فیلم از محیط ویندوز و ذخیره در فرمت GIF

دانلود Gifferly 1.5 - نرم افزار ضبط فیلم از محیط ویندوز و ذخیره در فرمت GIF

 

دانلود Gifferly

| نرم افزار ضبط فیلم از محیط ویندوز و ذخیره در فرمت GIF |

 

Gifferly 1.5 نام یک نرم افزار جدید و رایگان در زمینه ضبط فیلم از محیط ویندوز و ذخیره‌سازی خروجی آن در فرمت GIF است. همانطور که می‌دانید، فرمت گیف در واقع به انیمیشن‌های متحرکی گفته می‌شود که در قالب حجمی کوتاه در فضای وب به اشتراک گذاشته می‌شوند. تقریبا همه ما حداقل برای یک بار هم که شده با این نوع انیمیشن‌ها سر و کار داشته و عمدتا آن را در شبکه‌های اجتماعی دیده‌ایم. انیمیشن گیف به دلیل محبوبیت بسیار در بین کاربران و سادگی در به اشتراک‌گذاری در فضای اینترنت توانسته محبوبیت بسیاری را در بین کاربران به دست آورد. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر داریم، امکانی را مهیا می‌کند تا بتوانید از فعالیت در حال انجام در محیط ویندوز فیلمبرداری کرده و خروجی آن را به GIF تبدیل کنید.

استفاده از این نرم افزار در مواقعی کاربرد دارد که شما بخواهید نحوه انجام یک فرآیند خاص در محیط سیستم عامل ویندوز را ضبط کرده و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. چند راهکار مختلف برای ارائه محتوای آموزشی در قالب محتوای دیجیتالی وجود دارد که در چند سال اخیر، استفاده از شیوه آموزش مجازی (آموزش به کمک فیلم و تصویر) از بین بقیه روش‌ها از محبوبیت بیشتری برخوردار بوده است. نرم افزاری که در این مطلب برایتان در نظر داریم، امکانی را مهیا می‌کند تا بتوانید فرآیند در حال انجام در محیط سیستم عامل را به طور کامل ضبط کرده و آن را در قالب یک انیمیشن کوتاه گیف ذخیره نمایید. هم اکنون می توانید نرم افزار Gifferly را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Gifferly :

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و آسان

– امکان ضبط آسان فیلم از محیط ویندوز با چند کلیک ساده

– توانایی ذخیره خروجی فیلم‌ها به عنوان انیمیشن گیف

– دارا بودن آپشن‌های مختلف برای ضبط کلیک‌ و نشانگر موس در انیمیشن‌ها

– دارا بودن حجم کم

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Gifferly.cover1  300x255 - دانلود Gifferly 1.5 - نرم افزار ضبط فیلم از محیط ویندوز و ذخیره در فرمت GIF

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 660 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR