دانلود Smart PC Professional 6.2 – نرم افزار ترمیم و بهینه‌سازی عملکرد سیستم

دانلود Smart PC Professional 6.2 - نرم افزار ترمیم و بهینه‌سازی عملکرد سیستم

 

دانلود Smart PC Professional

| نرم افزار ترمیم و بهینه‌سازی عملکرد سیستم |

 

Smart PC Professional 6.2 نام نرم افزاری است که با بهره‌گیری از مزایای آن می‌توانید از تجربه کار با سیستم خود لذت ببرید. آیا شما نیز از دسته افرادی هستید که همواره با مشکلاتی نظیر هنگ کردن سیستم، قفل کردن پنجره‌ها، افت سرعت و … سر و کله می‌زنید، شاید بهتر باشد که پیش از اقدام به ارتقای خریداری یک سیستم جدید، سیستم عامل خود را از لحاظت تنظیمات مختلف مورد بررسی قرار داده و ایرادات آن را خودتان برطرف کنید! نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر داریم، امکانی را فراهم می‌کند تا بتوانید بسیاری از ارورهای رجیستری را برطرف کرده و ضمن آزادسازی فضای هارد دیسک و از بین بردن اطلاعات غیرضروری و اضافه در سیستم، تجربه‌ای بهتر را در ویندوز داشته باشید.

همانطور که از نام این نرم افزار پیداست، شما با یک دستیار هوشمند برای سیستم خود سر و کار خواهید داشت. این نرم افزار با دارا بودن الگوریتم‌های پیشرفته و قدرتمند شما را قادر می‌سازد تا بتوانید در راستای بهبود سرعت و افزایش بهره‌وری سیستم، اطلاعات خود را اسکن کرده و هارد دیسک خود را از شر داده‌های موقت، اطلاعات اضافی برنامه‌ها و… خلاص کنید. از مهم‌ترین خصوصیات این برنامه می‌توان به امکان افزایش سرعت سیستم، بهبود پایداری، حذف اطلاعات اضافی و شرتکات‌های بلا استفاده اشاره کرد. هم اکنون می توانید نرم افزار Smart PC Professional را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Smart PC Professional :

– امکان بهینه‌سازی سرعت کامپیوتر و بهره‌وری سیستم

– توانایی حذف اطلاعات اضافی، شرتکات‌های بلا استفاده و از بین بردن خطرات امنیتی

– توانایی آزادسازی فضای هارد دیسک

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Smart PC Professional.cover1  300x197 - دانلود Smart PC Professional 6.2 - نرم افزار ترمیم و بهینه‌سازی عملکرد سیستم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 4.12 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR