دانلود بازی SteamWorld Quest Hand of Gilgamech برای PC

دانلود بازی SteamWorld Quest Hand of Gilgamech برای PC

 

دانلود بازی SteamWorld Quest Hand of Gilgamech برای کامپیوتر

| بازی دنیای سحر و جادو |

| نسخه PLAZA |

 

SteamWorld Quest Hand of Gilgamech بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های ماجرایی می باشد که در سال 2019 توسط SteamWorld ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. اگر شما هم از جمله علاقه‌مندان به سری بازی‌های نقش‌آفرینی و ماجرایی هستید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت تجربه این بازی را به هیچ وجه از دست ندهید. به توصیه سازندگان، این بازی مختص افرادی است که کسب قدرت و مهارت ویژه هر کاراکتر را با جمع‌آوری کارت‌ها دوست دارند! شما در این بازی با قهرمانان مختلفی سر و کار دارید که هریک از آن‌ها توانایی و خصوصیت خاص خود را دارند. علاوه بر این، شما می‌توانید با به دست آوردن کارت‌های جدید برای قهرمان خود، وی را به سطوح جدیدی از مهارت ارتقا دهید.

در حالت ماجرایی این بازی، دشمنان بارها و بارها به عرشه شما حمله می‌کنند که با یک استراتژی مناسب قادر خواهید بود تا در برابر آن‌ها ایستادگی کرده و نقشه‌های آنان را خنثی کنید. جهان این بازی شامل یک قفسه پر از طلا، اژدها، محیطی زنده، قدرت‌های جادویی، شوالیه‌های شجاع با زره‌هایی درخشان و همچنین توانایی کسب قدرت‌هایی مختلف است که تجربه آن را به یکایک شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی SteamWorld Quest Hand of Gilgamech را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

SteamWorld1 300x169 - دانلود بازی SteamWorld Quest Hand of Gilgamech برای PC SteamWorld2 300x169 - دانلود بازی SteamWorld Quest Hand of Gilgamech برای PC

 

SteamWorld4 1 300x169 - دانلود بازی SteamWorld Quest Hand of Gilgamech برای PC SteamWorl657d3 300x169 - دانلود بازی SteamWorld Quest Hand of Gilgamech برای PC

 

تریلر بازی SteamWorld Quest Hand of Gilgamech :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: 2 GHz, SSE2 support
Memory: 1024 MB RAM
Graphics: OpenGL 2.1-compatible, 512 MB video memory, framebuffer object support. E.g. Intel HD 4600 or better.
Storage: 750 MB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

–  هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–  کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–  در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 786 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR