دانلود بازی Rescue HQ Coastguard برای PC

دانلود بازی Rescue HQ - The Tycoon برای PC

 

دانلود بازی Rescue HQ Coastguard برای کامپیوتر

| بازی شبیه‌ساز ستاد مدیریت بحران |

| نسخه DARKZER0 |

 

Rescue HQ Coastguard بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های استراتژیک شبیه‌سازی می باشد که در سال 2019 توسط Aerosoft GmbH ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. ستاد خود را از ابتدا طراحی کرده و یک شاهکار بی‌نظیر را خلق کنید! در این بازی کامپیوتری، فرصتی برای شما مهیاست تا بتوانید یک ستاد امداد و نجات متشکل ایستگاه آتش‌نشانی، پلیس و اورژانس را ایجاد کنید. با وجود بودجه محدود، شما با تصمیماتی سخت در مواقع اضطراری مواجه خواهید بود که نیازمند دقت و هوش بالایی هستند. شما می‌توانید با ساخت این مکان و استخدام اعضای جدید و متخصص، بسیاری از نیازهای مردم در شرایط اضطراری را تامین کرده و نقشی مهم در تامین امنیت شهر داشته باشید.

همانطور که گفته شد، در این بازی شما با مشاغل حساس و مهمی سر و کار دارید. به عنوان مثال در نقش پلیس وظیفه شما این است که نیروهای مربوطه را با وسایل نقلیه خاص (اتومبیل گشت و واحد ضد شورش) به شهر ارسال کرده و ماموریت‌های خطرناک را برای تامین امنیت شهر به انجام برسانید. علاوه بر این، در مشاغل آتش‌نشانی و اورژانس نیز به ترتیب وظیفه دارید که همواره گوش به زنگ بوده و با دریافت تازه‌ترین ماموریت‌ها، خود را سریعا به محل حادثه رسانده و ضمن کمک به آسیب‌دیدگان، شرایط را تحت کنترل خود درآورید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Rescue HQ را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Rescue HQ The Tycoon 1 300x164 - دانلود بازی Rescue HQ Coastguard برای PC Rescue HQ The Tycoon 2 300x164 - دانلود بازی Rescue HQ Coastguard برای PC

 

Rescue HQ The Tycoon 3 300x164 - دانلود بازی Rescue HQ Coastguard برای PC Rescue HQ The Tycoon 4 300x164 - دانلود بازی Rescue HQ Coastguard برای PC

 

تریلر بازی Rescue HQ :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Win 7/8.1/10 (64Bit)
Processor: AMD / Intel dual-core (with hyper-threading) CPU, running at 3 GHz (AMD FX 4100 series or Intel Core i3-2000 series or newer architectures are recommended)
Memory: 4096 MB RAM
Graphics: AMD/NVIDIA dedicated graphic card, with at least 2048MB of dedicated VRAM and Shader Model 5.1 support. AMD R7 265 and NVIDIA GeForce GTX 750 Ti or newer architectures are recommended
DirectX: Version 11
Storage: 500 MB available space
Sound Card: Integrated or dedicated DirectX 9 compatible soundcard
Additional Notes: Keyboard, mouse and internet connection for Steam

سیستم پیشنهادی :

OS: Win 10 (64Bit)
Processor: AMD / Intel quad-core processor running at 3.5 GHz (AMD Athlon X4 950 series or Intel Core i5 3000 series or newer architectures are recommended)
Memory: 8192 MB RAM
Graphics: AMD/NVIDIA dedicated graphic card, with at least 2048 / 4096MB of dedicated VRAM (or more) and Shader Model 5.1 support. ATI/AMD Radeon HD 7870 and NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti or newer architectures are recommended
DirectX: Version 11
Storage: 500 MB available space
Sound Card: Integrated or dedicated DirectX 9 compatible soundcard
Additional Notes: Keyboard, mouse and internet connection for Steam

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 281 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR