دانلود FasterImageFlasher 1.0 – نرم افزار رایت ایمیج بر روی فلش مموری

دانلود FasterImageFlasher 1.0 - نرم افزار رایت ایمیج بر روی فلش مموری

 

دانلود FasterImageFlasher

| نرم افزار رایت ایمیج بر روی فلش مموری |

 

FasterImageFlasher 1.0 نام یک ابزار ساده، رایگان و متن باز است که با استفاده از آن می‌توانید انواع ایمیج‌ها را بر روی حافظه یو‌ اس بی (USB) رایت کرده و کارهایی نظیر ساخت دیسک نجات، رایت دیسک نصب ویندوز و لینوکس را در نهایت سادگی به انجام برسانید. همانطور که می‌دانید، نصب سیستم‌عامل از طریق حافظه فلش و مموری کارت، با سرعت بسیار بیشتری نسبت به نصب از طریق دیسک CD/DVD انجام‌ می‌گیرد. از این روی با یک جستجوی ساده و سریع در بخش دانلود ویندوز از وب‌سایت یاس دانلود، می‌توانید تازه‌ترین نسخه از سیستم‌عامل انتخابی خود را دانلود و آن را بر روی دیسک مورد نظر خود رایت و نصب کنید.

پس از تهیه ایمیج دلخواه خود از سیستم عامل لینوکس یا ویندوز، با استفاده از ابزارهای رایت ایمیج بر روی دیسک می‌توانید به آسانی حافظه مورد نظر خود را بوتیبل کرده و سیستم‌عامل را به کمک آن نصب کنید. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته‌ایم، امکانی را مهیا می‌کند تا بتوانید در نهایت سادگی ایمیج مورد نظر خود را بر روی دیسک یو اس بی نصب کرده و از نصب سیستم‌عامل به کمک آن لذت ببرید. هم اکنون می توانید نرم افزار FasterImageFlasher را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار FasterImageFlasher :

– امکان نصب ایمیج IMG, ISO بر روی حافظه‌های USB

– امکان پشتیبان‌گیری از ایمیج‌ها

– قابلیت پاک کردن کامل اطاعات حافظه وارد شده

– سازگاری با فایل فرمت‌های مختلف

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

FasterImageFlasher.cover1  254x300 - دانلود FasterImageFlasher 1.0 - نرم افزار رایت ایمیج بر روی فلش مموری

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.72 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR