دانلود بازی Grand Street Racing Tour 1.5.18 – مسابقات اتومبیل‌رانی در شهر برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Grand Street Racing Tour 1.5.18 - مسابقات اتومبیل‌رانی در شهر برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Grand Street Racing Tour برای اندروید

| بازی مسابقات اتومبیل‌رانی در شهر برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Grand Street Racing Tour 1.5.18 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اتومبیل‌رانی از استودیوی بازی سازی .HeroCraft Ltd است. یکی از بهترین عناوین موجود در سبک رقابت‌های اتومبیل‌رانی موبایل هم‌اکنون در اختیار شما قرار می‌گیرد. آیا برای حضور در مسابقاتی جذاب و هیجان‌انگیز در سطح شهر آمادگی دارید؟ اگر پاسخ مثبت است، پیشنهاد می‌کنیم فرصت حضور در این رقابت‌ها را از دست نداده و مهارت فوق‌العاده خود در زمینه رانندگی وسایل نقلیه پیشرفته و مدرن را به نمایش بگذارید. شبیه‌سازی جذاب و واقع‌گرایانه اتومبیل‌ها، امکان رانندگی در روز و شب، نمایش دریفت‌های پرهیجان و … از مهم‌ترین خصوصیات این بازی به شمار می‌روند.

این بازی با فراهم‌سازی یک محیط شلوغ و گرافیکی سعی بر آن دارد تا مهارت شما در زمینه کنترل خودرو در شرایط مختلف را مورد سنجش قرار دهد. شما می‌توانید در آغاز بازی اتومبیل دلخواه خود را از میان گزینه‌‌های مختلف انتخاب نموده و با پیروزی در رقابت‌ها، تغییرات دلخواه خود را بر روی ماشین انتخابی اعمال کنید. علاوه بر این شما می‌توانید اتومبیل خود را هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ ظاهری بهبود بخشیده و آن را به دیوانه سرعت در خیابان بدل کنید! هم اکنون می توانید بازی Grand Street Racing Tour را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Grand Street Racing Tour :

– دارا بودن ده‌ها اتومبیل مختلف برای تجربه لذت رانندگی در سطح شهر

– امکان خریداری ماشین‌های جدید برای پر کردن گاراژ

– شبیه‌سازی واقع‌گرایانه سرعت اتومبیل‌ها

– صداپردازی و گرافیک بسیار عالی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Grand Street Racing Tour 1 150x84 - دانلود بازی Grand Street Racing Tour 1.5.18 - مسابقات اتومبیل‌رانی در شهر برای اندروید + نسخه بی نهایت Grand Street Racing Tour 2 150x84 - دانلود بازی Grand Street Racing Tour 1.5.18 - مسابقات اتومبیل‌رانی در شهر برای اندروید + نسخه بی نهایت Grand Street Racing Tour 3 150x84 - دانلود بازی Grand Street Racing Tour 1.5.18 - مسابقات اتومبیل‌رانی در شهر برای اندروید + نسخه بی نهایت Grand Street Racing Tour 4 150x84 - دانلود بازی Grand Street Racing Tour 1.5.18 - مسابقات اتومبیل‌رانی در شهر برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 25 + 255 + 275 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR