دانلود بازی Drone: Shadow Strike 3 1.21.131 – شبیه‌ساز هواپیمای جاسوسی برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Drone: Shadow Strike 3 1.3.148 - شبیه‌ساز هواپیمای جاسوسی برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Drone: Shadow Strike 3 برای اندروید

| بازی شبیه‌ساز هواپیمای جاسوسی برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت |

 

Drone: Shadow Strike 3 1.21.131 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی Reliance Big Entertainment (UK) Private Limited است. در این بازی اندرویدی، قرار است که صحنه نبردها را از دیدگاه آینده‌ای نزدیک تجربه کنید. جایی که دیگر هیچ اثری از نیروهای پیاده‌نظام و تشکیلات ابتدایی نیست و پیشرفت تکنولوژی در عرصه نبرد حرف اول را می‌زند. شما در این بازی در نقش هدایت یک هواپیمای جاسوسی ایفای نقش می‌کنید که از دیدگاه اول شخص (دوربین جاسوسی)، می‌توانید اهداف خود را پیش برده و ماموریت‌ها را به انجام برسانید..

هواپیمای جاسوسی شما، همانند یک چشم تیزبین در آسمان است. این وسیله پیشرفته، کاملا در سکوت ماموریت‌ها را به انجام می‌رساند؛ ولی در عین حال بسیار مرگبار است! دشمنان متوجه حضور شما نمی‌شوند؛ مگر آنکه خیلی دیر شده باشد! با استفاده از این هواپیمای پیشرفته و جاسوسی، شما می‌توانید نیروهای تروریستی را خیلی سریع‌تر از تصور آن‌ها غافل‌گیر کرده و از پای درآورید. هرچه زمان بیشتری بگذرد، دشمن شما نیز قوی‌ و مجهزتر می‌شود؛ از این روی شما باید ضمن به دست گرفتن کنترل پیشرفته‌ترین پهپاد دنیا، هرچه سریع‌تر دشمنان خود را شناسایی و مواضع آنان را بمباران کنید. هم اکنون می توانید بازی Drone: Shadow Strike 3 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Drone: Shadow Strike 3 :

– دارا بودن رویدادهای روزانه و زنده

– گرافیک چشم‌نواز و بسیار عالی

– امکان رقابت با دیگر پلیرها در سراسر دنیا

– امکان به دست گرفتن کنترل پهپاد پیشرفته برای شناسایی مواضع دشمن

– دارا بودن تعداد 44 ماموریت جذاب و مهیج

– امکان بهبود و ارتقای خصوصیات پهپاد

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Drone Shadow Strike 3 1 150x85 - دانلود بازی Drone: Shadow Strike 3 1.21.131 - شبیه‌ساز هواپیمای جاسوسی برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Drone Shadow Strike 3 2 150x85 - دانلود بازی Drone: Shadow Strike 3 1.21.131 - شبیه‌ساز هواپیمای جاسوسی برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Drone Shadow Strike 3 3 150x85 - دانلود بازی Drone: Shadow Strike 3 1.21.131 - شبیه‌ساز هواپیمای جاسوسی برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Drone Shadow Strike 3 4 150x85 - دانلود بازی Drone: Shadow Strike 3 1.21.131 - شبیه‌ساز هواپیمای جاسوسی برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 61/276 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR