دانلود Moo0 Transparent Menu 1.21 – دادن افکت شفاف به منوها در ویندوز

دانلود Moo0 Transparent Menu 1.21 - دادن افکت شفاف به منوها در ویندوز

 

دانلود Moo0 Transparent Menu

| دادن افکت شفاف به منوها در ویندوز |

 

Moo0 Transparent Menu 1.21 نام یک ابزار رایگان و جدید برای سیستم عامل ویندوز است که با نصب آن می‌توانید افکتی جذاب‌تر از همیشه را به منوها در سیستم عامل بدهید! همانطور که می‌دانید، برخی قسمت‌ها از سیستم‌عامل ویندوز به طور کلی غیرقابل تغییر هستند و کاربر نمی‌تواند با تغییر پوسته و رنگ آن‌ها را تغییر دهد. منوها در ویندوز از جمله همین بخش‌ها بوده و اعمال تغییر در آن‌ها از طریق تنظیمات میسر نیست. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته‌ایم، امکانی را مهیا می‌کند تا بتوانید مطابق با سلیقه خود افکتی شفاف را به منوها اضافه و درصد آن را نیز خودتان تعیین کنید.

با نصب این برنامه، شما می‌توانید شکل و شمایل کلی منوها در ویندوز 10 را مطابق با سلیقه خود تغییر داده و از تعداد 28 پوسته مختلف این نرم افزار نیز نهایت استفاده را ببرید. با شخصی‌سازی منوها و دیگر بخش‌ها در سیستم‌عامل، همواره حال و هوای محیط کاری خود در ویندوز را به شکلی جدید درخواهید آورد و از تکراری و خسته‌کننده بودن آن جلوگیری به عمل خواهد آمد. افکت فاف (Transparency) از جمله خصوصیاتی است که در یک طراحی رابط گرافیکی می‌تواند جذابیت خاصی را به همراه داشته باشد. اگر شما هم جای این افکت محبوب و دوست‌داشتنی را در منوهای ویندوز خالی می‌بینید، با استفاده از این ابزار ساده و رایگان می‌توانید آن را بر روی منوها در ویندوز فعال کرده و از تغییر چهره ویندوز پس از اعمال این تغییرات لذت ببرید. هم اکنون می توانید نرم افزار Moo0 Transparent Menu را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Moo0 Transparent Menu :

– پشتیبانی از ویندوز 8.1 و 10

– قابلیت تنظیم و راه‌اندازی ساده و سریع

– امکان تغییر شفافیت منوها در ویندوز

– توانایی استفاده از 28 پوسته مختلف و زیبا

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Moo0 Transparent Menu.cover1  300x117 - دانلود Moo0 Transparent Menu 1.21 - دادن افکت شفاف به منوها در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.74 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR