دانلود RecoveryRobot Pro Business 1.3.3 – نرم افزار بازیابی اطلاعات حذف شده

دانلود RecoveryRobot Pro 1.1 - نرم افزار بازیابی اطلاعات حذف شده

 

دانلود RecoveryRobot Pro

| نرم افزار بازیابی اطلاعات حذف شده |

 

RecoveryRobot Pro Business 1.3.3 نام یک ابزار کاربردی و جدید در زمینه بازگردانی اطلاعات حذف شده کاربران از هارد دیسک، مموری کارت، فلش مموری و … است که ضمن سازگاری با ده‌ها فرمت مختلف مالتی مدیا، اسناد متنی، عکس و … شما را قادر می‌سازد تا بتوانید انواع داده‌های حذف شده خود از حافظه‌های مختلف را بازگردانی کنید. اگر شما هم به تازگی با یک سناریوی ترسناک از حذف اطلاعات شخصی‌تان مواجه شده‌ و به دنبال یک راهکار ساده و سریع برای ریکاوری اطلاعات خود هستید، ما برایتان ابزاری را سراغ داریم که می‌تواند امکان بازگردانی سریع داده‌ها را در نهایت سادگی برایتان فراهم نماید.

فرآیند ریکاوری اطلاعات کاربر در این نرم افزار، به صورت قدم به قدم طراحی شده و افراد می‌توانند صرف‌نظر از سطح آشنایی کار با کامپیوتر، تنها با طی چند قدم ساده اقدام به بازیابی اطلاعات خود کنند. برای این نرم افزار چندان تفاوتی ندارد که اطلاعات شما به چه نحوی از حافظه پاک شده باشند؛ زیرا که نرم افزار مذکور ضمن پوشش کامل از تمامی سناریوها، امکان بازیابی اطلاعات را به ساده‌ترین شکل ممکن و با بالاترین شانس موفقیت برای شما فراهم می‌آورد. هم اکنون می توانید نرم افزار RecoveryRobot Pro را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار RecoveryRobot Pro :

– امکان بازیابی اطلاعات پاک شده به صورت تصادفی

– توانایی بازیابی اطلاعات حتی در سناریوی Shift + Delete

– توانایی بازگردانی اطلاعات از دیسک‌های آسیب دیده

– امکان بازیابی پارتیشن‌ها

– امکان بازیابی اطلاعات از هارد دیسک، فلش مموری، مموری کارت و …

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

RecoveryRobot Pro.cover1  300x211 - دانلود RecoveryRobot Pro Business 1.3.3 - نرم افزار بازیابی اطلاعات حذف شده

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3.98 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR