دانلود DamonPS2 PRO 2.5.1 – اجرای بازی‌های پلی استیشن 2 بر روی اندروید

دانلود DamonPS2 PRO 2.5 - اجرای بازی‌های پلی استیشن 2 بر روی اندروید

 

دانلود DamonPS2 PRO برای اندروید

| اجرای بازی‌های پلی استیشن 2 بر روی اندروید |

 

DamonPS2 PRO 2.5.1 نام یک نرم افزار جدید و قدرتمند مخصوص گیمرهای قدیمی کنسول پلی استیشن 2 است. به عنوان نویسنده این مطلب، خاطرات بسیار زیادی با کنسول پلی استیشن 2 دارم! واقعیت این که هنوز برایم کمی دشوار است که از کنسول محبوب و دوست‌داشتنی پلی استیشن 2 به عنوان یک دستگاه قدیمی و نوستالژی نام ببرم؛ اما رشد و پیشرفت تکنولوژی و سخت افزار رایانه‌ای به ما این اجازه را داد که تنها در کمتر از یک دهه بتوانیم بازی‌هایی با گرافیک فوق‌العاده‌تر را در نسل سه و چهار کنسول پلی استیشن هم تجربه کنیم. با این وجود، هنوز هم بسیاری از افراد علاقه خاصی به تجربه بازی‌های قدیمی پلی استیشن 2 دارند و اگر شما هم از همین دست افراد هستید، ما برایتان یک سوپرایز عالی را سراغ داریم: شبیه‌ساز کنسول پی‌اس 2!

به کمک این اپلیکیشن اندرویدی جدید، شما می‌توانید بازی محبوب خود در کنسول پلی استیشن 2 را بر روی موبایل خود تجربه کنید! به گفته سازندگان، این نرم افزار می‌تواند تا 90 درصد بازی‌های کنسول پلی استیشن 2 را با گرافیک قابل قبول به اجرا درآورد؛ البته قدرت سخت افزاری دستگاه شما نیز در این زمینه نقش مهمی را ایفا می‌کند. این اپلیکیشن جدید که از سوی گروهی از توسعه‌دهندگان در کشور چین ساخته شده، به شما این اجازه را می‌دهد که بتوانید بازی فوتبال، جی‌تی‌اِی، کال آف دیوتی، خدای جنگ و دیگر عناوین محبوب کنسول پلی استیشن 2 را بر روی گوشی موبایل یا تبلت اندرویدی خود اجرا کرده و از تجربه آن لذت ببرید. هم اکنون می توانید نرم افزار DamonPS2 PRO برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار DamonPS2 PRO :

– فراهم‌سازی امکان تجربه بیش از 90 درصد بازی‌های پلی استیشن 2 بر روی موبایل

– سازگاری با دستگاه‌هایی با پردازنده اسنپ دراگون 835/845

– دارا بودن گرافیک بسیار عالی در شبیه‌سازی و اجرای بازی‌ها

– امکان کنترل آسان تمام بازی‌ها به کمک کنترلر لمسی موجود بر روی صفحه

– سازگاری از رمز و چیت کد (بزودی)

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

DamonPS2 PRO 1 150x77 - دانلود DamonPS2 PRO 2.5.1 - اجرای بازی‌های پلی استیشن 2 بر روی اندروید DamonPS2 PRO 2 150x77 - دانلود DamonPS2 PRO 2.5.1 - اجرای بازی‌های پلی استیشن 2 بر روی اندروید DamonPS2 PRO 3 150x77 - دانلود DamonPS2 PRO 2.5.1 - اجرای بازی‌های پلی استیشن 2 بر روی اندروید DamonPS2 PRO 4 150x77 - دانلود DamonPS2 PRO 2.5.1 - اجرای بازی‌های پلی استیشن 2 بر روی اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 25.53 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR