دانلود بازی Unroll Me 2 1.0 – معمای پیدا کردن مسیر صحیح عبور توپ برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Unroll Me 2 1.0 - معمای پیدا کردن مسیر صحیح عبور توپ برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Unroll Me 2 برای اندروید

| بازی معمای پیدا کردن مسیر صحیح عبور توپ برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Unroll Me 2 1.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک پازلی از استودیوی بازی سازی Turbo Chilli است. اگر شما نیز از علاقه‌مندان به سری بازی‌های پازلی و فکری هستید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت تجربه این بازی جدید را به هیچ وجه از دست ندهید! نسخه اولیه این بازی تاکنون میلیون‌ها مرتبه در گوگل پلی استور توسط کاربران دانلود شده و اکنون سازندگان آن با معرفی یک عنوان کاملا جدید، سعی دارند تا باری دیگر موفقیت خود را تکرار نمایند. وجود حالات مختلف برای تجربه بازی، گرافیک سه‌بعدی و مبتنی بر قوانین فیزیک و وجود صدها مرحله مهیج و چالش‌برانگیز از جمله مهم‌ترین خصوصیاتی هستند که نوید یک عنوان جذاب و سرگرم‌کننده را به علاقه‌مندان می‌دهند.

در هرکدام از مراحل این بازی، شما وظیفه دارید که مسیر صحیح برای حرکت توپ را تعیین کرده و امکان عبور آن از مسیر را میسر سازید. شما می‌توانید صفحات مختلفی که مسیر عبوری توپ بر روی آنان قرار دارد را حرکت داده و با قرار دادن آن‌ها در محل صحیح، امکان تکمیل مراحل را با فراهم سازید. دارا بودن پوسته‌های جدید برای صفحه بازی، شبیه‌سازی محیط سه بعدی و چشم‌نواز بازی، دارا بودن بیش از 800 مرحله پازلی و فکری، از جمله مهم‌ترین خصوصیات منحصر به فرد این بازی هستند که آن را به یک عنوان خاص در این زمینه تبدیل می‌کنند. هم اکنون می توانید بازی Unroll Me 2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Unroll Me 2 :

– دارا بودن گیم‌پلی جدد و منحصر به فرد با توانایی‌های جدید

– دارا بودن پوسته‌های مختلف برای صفحه بازی

– شبیه‌سازی بسیار عالی محیط‌های سه بعدی

– دارا بودن بیش از 800 مرحله معمایی و سرگرم‌کننده

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Unroll Me 21 84x150 - دانلود بازی Unroll Me 2 1.0 - معمای پیدا کردن مسیر صحیح عبور توپ برای اندروید + نسخه بی نهایت Unroll Me 22 84x150 - دانلود بازی Unroll Me 2 1.0 - معمای پیدا کردن مسیر صحیح عبور توپ برای اندروید + نسخه بی نهایت Unroll Me 23 84x150 - دانلود بازی Unroll Me 2 1.0 - معمای پیدا کردن مسیر صحیح عبور توپ برای اندروید + نسخه بی نهایت Unroll Me 24 84x150 - دانلود بازی Unroll Me 2 1.0 - معمای پیدا کردن مسیر صحیح عبور توپ برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 38 + 45 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR