دانلود MiTeC Task Manager DeLuxe 3.7.1 – جایگزین تسک منیجر ویندوز

دانلود MiTeC Task Manager DeLuxe 2.82.0 - جایگزین تسک منیجر ویندوز

 

دانلود MiTeC Task Manager DeLuxe

| جایگزین تسک منیجر ویندوز |

 

MiTeC Task Manager DeLuxe 3.7.1 نام یک ابزار رایگان و جایگزین برای تسک منیجر پیش‌فرض در سیستم عامل ویندوز است که امکان مدیریت پردازش‌ها، میزان سخت افزار اختصاص یافته به هریک و … را در فضایی زیباتر و با امکانتی جامع‌تر در اختیارتان می‌گذارد. همانطور که می‌دانید، تسک منیجر قابلیتی بود که از همان اولین نسخه‌های سیستم‌عامل ویندوز در آن گنجانده شد تا کاربران بتوانند مدیریت پردازش‌ها را به وسیله آن با آسودگی بیشتری به انجام برسانند. زمانی که سیستم دچار هنگ یا افت سرعت می‌شود، تسک منیجر همان قسمتی است که می‌تواند در نهایت سادگی مدیریت پردازش‌ها را به دست گرفته و با نمایش دادن پردازش‌های پر استفاده، امکان مدیریت و یا خاتمه دادن به هریک را برای شما فراهم آورد.

تسک منیجر جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود به عنوان جایگزین ابزار تسک منیجر در ویندوز برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته‌ایم، محیطی را فراهم می‌‌کند تا در آن بتوانید اطلاعات خود را با آسودگی بیشتری مدیریت کرده و بهره‌وری سخت افزارها را بهبود بخشید. رابط گرافیکی این نرم افزار تا حد ممکن ساده و زیبا طراحی شده تا کاربران بتوانند با چند کلیک ساده به تمامی اطلاعات مورد نیاز خود دست پیدا کرده و به مدیریت پردازش‌ها، آیتم‌های استارت‌آپ ویندوز و … بپردازند. پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که شما نیز به دنبال یک جایگزین قوی برای تسک منیجر سیستم هستید، فرصت دانلود این برنامه را از دست ندهید. هم اکنون می توانید نرم افزار MiTeC Task Manager DeLuxe را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار MiTeC Task Manager DeLuxe :

– امکان نظارت بر پردازش‌های در حال اجرا

– توانایی مشاهده سرویس‌ها درایورها، سخت‌افزارهای شبکه، ترافیک شبکه و …

– امکان مشاهده میزان فضای اشغال شده در رم و پردازنده

– نمایش اطلاعات جامع از سیستم

– نمایش لیست کاربران سیستم

– مشاهده تازه‌ترین آپدیت‌ها برای ویندوز

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

MiTeC Task Manager DeLuxe.cover1  300x211 - دانلود MiTeC Task Manager DeLuxe 3.7.1 - جایگزین تسک منیجر ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 4.86 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR