دانلود ASAP Utilities 7.6.1 – پلاگین کاربردی برای نرم افزار اکسل

دانلود ASAP Utilities 7.6.1 - پلاگین کاربردی برای نرم افزار اکسل

 

دانلود ASAP Utilities

| پلاگین کاربردی برای نرم افزار اکسل |

 

ASAP Utilities 7.6.1 یک پلاگین جامع و قدرتمند برای نرم افزار مایکروسافت اکسل (Microsoft Excel) است که امکاناتی گسترده و جامع را به منظور تسهیل فرآیند کار با این نرم افزار در اختیار کاربر قرار می‌دهد. ابزار اِی‌اِس‌اِی‌‌پی که مخفف عبارات (ASAP = As Soon As Possible) است، به کاربر اجازه می‌دهد تا امکانات مورد انتظار خود را در سریع‌ترین زمان ممکن به دست آورد. این افزونه مفید و کاربردی، نزدیک به 2 دهه فعالیت موثر داشته و میلیون‌ها کاربر دائما در حال بهره‌مندی از مزایای آن هستند. این افزونه طی مدت مذکور، شمار بسیاری از آپدیت‌ها را ارائه کرده که هریک در حال گسترش امکانات، رفع باگ‌ها و بهبود پایداری آن بوده‌اند.

رشد چشم‌گیر این پلاگین به گونه‌ای بوده که بدون شکل ابزار مذکور را باید به عنوان برترین و قوی‌ترین افزونه نرم افزار اکسل به شمار برد. در توضیحات این برنامه می‌خوانیم که تاکنون بیش از 300 قابلیت مختلف در این پلاگین قرار گرفته که بهره‌مندی از هریک می‌تواند منجر به تسهیل انجام کارها و بهبود سرعت اجرای آنان باشد. با استفاده از این برنامه، کاربر می‌تواند بسیاری از امکانات اکسل را با سرعت و آسودگی بیشتری در اختیار بگیرد. به عنوان مثال یکی از خصوصیات محبوب این نرم افزار، فراهم‌سازی امکان جستجوی سریع و آسان به منوها و ابزارهای مورد نظر است؛ به گونه‌ای که کاربر تنه ابا تایپ حروف اول مربوط به ابزار مدنظر خود می‌تواند به آن دسترسی پیدا کند. هم اکنون می توانید نرم افزار ASAP Utilities را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ASAP Utilities :

– امکان انتخاب سلول‌ها بر اساس نوع محتوا، فرمت و …

– دارا بودن امکانات پیشرفته در زمینه مرتب‌سازی

– امکان تغییر دادن حروف کوچک و بزرگ تنها با یک کلیک

– امکان از حالت انتخاب خارج کردن سریع و آسان سلول‌ها

– امکان اعمال فرمول‌ها به سلول انتخابی

– توانایی دسترسی سریع و ساده‌تر به ابزارها در اکسل

– امکان مرتب‌سازی تب‌ها با نام و یا رنگ

– امکان خروجی گرفتن از ورک‌شیت‌ها در قالب فایل‌هایی جداگانه

– امکان محافظت از ورک‌شیت‌ها

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ASAP Utilities.cover1  300x201 - دانلود ASAP Utilities 7.6.1 - پلاگین کاربردی برای نرم افزار اکسل

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 27 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR