دانلود بازی Full Pipe Adventure 1.0.2 – ماجراجویی لوله‌ها برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Full Pipe Adventure 1.0.2 - ماجراجویی لوله‌ها برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی Full Pipe Adventure برای اندروید

| بازی ماجراجویی لوله‌ها برای اندروید + دیتا |

 

Full Pipe Adventure 1.0.2 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک ماجرایی از استودیوی بازی سازی Icestone است. آیا از تجربه بازی‌های امروزی خسته شده و به دنبال عنوانی کلاسیک و مشابه با بازی‌های ویدیویی قدیمی هستید؟ پیشنهاد می‌کنیم فرصت تجربه ماجراجویی لوله‌ها را از دست ندهید! در داستان این بازی می‌خوانیم که شخصیت دوست‌داشتنی آن، یک دریچه ناشناس را در زیر تخت خواب اتاقش پیدا می‌کند. در ادامه، یکی از عادی‌ترین صبح‌ها تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین و عجیب‌ترین ماجراجویی‌ها در زندگی وی تبدیل شد!

وظیفه شما به عنوان پلیر این است که ماجراهای لوله در این بازی پازلی را دنبال کرده و به این دنیای ناشناخته و جذاب قدم بگذارید. بازی ماجراجویی لوله‌ها، یکی از عناوین جدیدی است که با لمس بر روی صفحه می‌توانید به نقاط مختلف مناطق بازی حرکت کرده و کاراکترها را نیز به همین طریق کنترل کنید. حرکت دادن شخصیت اصلی بازی شامل امکاناتی همچون راه رفتن، پریدن، بالا رفتن و … است که با استفاده از آن‌ها می‌توانید از جای جای مختلف این دریچه دیدن کرده و معماهای بازی را یکی پس از دیگری حل کنید. هم اکنون می توانید بازی Full Pipe Adventure را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Full Pipe Adventure :

– دارا بودن حال و هوای مشابه با بازی‌های کلاسیک

– دارا بودن تعداد 50 کاراکتر منحصر به فرد و خنده‌دار

– گیم‌پلی منحصر به فرد و خلاقانه

– دارا بودن ماجراجویی 6 ساعته

– امکان بازدید از 38 مکان مختلف

– دارا بودن سیستم یادآوری و راهنمای بازی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Full Pipe Adventure 4 150x94 - دانلود بازی Full Pipe Adventure 1.0.2 - ماجراجویی لوله‌ها برای اندروید + دیتا Full Pipe Adventure 1 1 150x94 - دانلود بازی Full Pipe Adventure 1.0.2 - ماجراجویی لوله‌ها برای اندروید + دیتا Full Pipe Adventure 2 1 150x94 - دانلود بازی Full Pipe Adventure 1.0.2 - ماجراجویی لوله‌ها برای اندروید + دیتا Full Pipe Adventure 3 1 150x94 - دانلود بازی Full Pipe Adventure 1.0.2 - ماجراجویی لوله‌ها برای اندروید + دیتا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 48 + 135 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR