دانلود IS Decisions FileAudit 6.0.0.34 – نظارت و مانیتورینگ فایل‌ها

دانلود IS Decisions FileAudit 6.0.0.34 - نظارت و مانیتورینگ فایل‌ها

 

دانلود IS Decisions FileAudit

| نظارت و مانیتورینگ فایل‌ها |

 

IS Decisions FileAudit 6.0.0.34 نام یک نرم افزار امنیتی جدید به منظور ردیابی، گزارش‌گیری و اعلان هشدار در زمان دسترسی به فایل‌ها و فولدرها در ویندوز سرور و یا حساب‌های ابری است. نصب و راه‌اندازی اولیه این برنامه به سادگی انجام گرفته و شما می‌توانید با چند کلیک ساده، سیستم مدیریت حافظه خود را پیاده‌سازی کنید. برخلاف سیستم ویندوز اکسپلورر که امکانات نظارتی محدودی برای آن وجود دارد، نرم افزار فعلی قابلیت‌های متعددی را به منظور نظارت بر فایل‌ها و فولدرها در اختیارتان قرار می‌دهد که می‌توانید از آن‌ها نهایت استفاده را در مدیریت حافظه و سرورها به کار برید.

این برنامه شما را قادر می‌سازد تا بتوانید به طور 24 ساعته بر روی انواع حافظه‌های محلی و یا ابری نظارت داشته باشید. استفاده از این نرم افزار در مواقعی کاربرد دارد که کاربر بخواهد بر میزان دفعاتی که اطلاعات مورد نظرش مورد استفاده یا دسترسی قرار گرفته‌اند اطلاع پیدا کند. نرم افزار فعلی می‌تواند با به انجام رساندن دقیق این وظیفه، گزارشاتی با جزئیات بالا را نیز در اختیارتان قرار دهد تا بتوانید بر فایل‌ها و فولدرهای خود نظارتی ویژه داشته باشید. هم اکنون می توانید نرم افزار IS Decisions FileAudit را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار IS Decisions FileAudit :

– امکان مانیتورینگ دائم فایل‌ها و فولدرها

– ارسال اعلان هشدار در هنگام دسترسی به فایل‌ها/فولدرها

– مناسب برای مدیریت سرورها و کامپیوترها در شبکه

– جلوگیری از دسترسی غیرمجاز به اطلاعات

– نصب و راه‌اندازی سریع و آسان

– امکان گزارش‌گیری از وضعیت دسترسی به اطلاعات

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

IS Decisions FileAudit.cover1  300x175 - دانلود IS Decisions FileAudit 6.0.0.34 - نظارت و مانیتورینگ فایل‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 67 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR