دانلود بازی Dark Future Blood Red States برای PC

دانلود بازی Dark Future Blood Red States برای PC

 

دانلود بازی Dark Future Blood Red States برای کامپیوتر

| بازی آینده تاریک و خونین در ایالات قاره آمریکا |

| نسخه SKIDROW |

 

Dark Future Blood Red States بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های استراتژیک باشد که در سال 2019 توسط Auroch Digital ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. به آمریکای 2025 خوش آمدید! دیگر هیچ خبری از دولت و جامعه نیست و بازماندگان در حال رویارویی با مشکلاتی همچون آلودگی شدید هوا، رکورد، نبرد بر سر منابع باقی مانده و … هستند. شما در این بازی به عنوان یک جنگجو و مبارز در سطح بزرگراه به استخدام درآمده‌ و وظیفه دارید که قوانین چندگانه را حف کنید. به بیان دیگر، شما باید به همراه وسیله نقلیه خود در سطح بزرگراه حضور پیدا کنید تا دیر هیچ گروه شروری ادعای کنترل و یا حکمرانی بر منطقه را نداشته باشد.

به منظور انجام این وظیفه، شما باید وسیله نقلیه خود را به انواع مختلفی از سلاح‌ها و تجهیزات دفاعی مجهز کنید تا در نهایت آرامش را به این بیابان پرخطر بازگردانید. وظیفه شما در این دنیای پس از نابودی این است که هرج و مرج موجود در سطح بزرگراه را با حالت فرماندهی خود کنترل کرده و در برابر بی‌قانونی‌ها به درستی رفتار نمایید. در داستان این بازی آمده که سازندگان سعی بر آن داشته‌اند تا تاریکی، هرج و مرج و بی‌نظمی دنیای آینده در پی آلودگی هوا و مشکلات اقتصادی را در قالب یک فضای آخرالزمانی به تصویر بکشند تا پلیر در نقش تصمیم‌گیری در این شرایط بحرانی ایفای نقش کند. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Dark Future Blood Red States را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Dark Future Blood Red States 4 300x169 - دانلود بازی Dark Future Blood Red States برای PC Dark Future Blood Red States 1 2 300x169 - دانلود بازی Dark Future Blood Red States برای PC

 

Dark Future Blood Red States 2 2 300x169 - دانلود بازی Dark Future Blood Red States برای PC Dark Future Blood Red States 3 1 300x169 - دانلود بازی Dark Future Blood Red States برای PC

 

تریلر بازی Dark Future Blood Red States :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows Vista / 7 / 8 / 10
Processor: 2 GHz Dual-Core 64-bit CPU
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DirectX 11 Compatible GPU with 1GB Video RAM
DirectX: Version 11
Storage: 6 GB available space
Additional Notes: Unsupported video chipsets: Intel HD Graphics 3000, Intel GMA X3100, Intel GMA 950

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Quad Core 3.5GHz Intel i5 / i7 Processor
Memory: 8 GB RAM
Graphics: DirectX 11 / OpenGL Compatible GPU (GTX 980 or greater)
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space
Additional Notes: Unsupported video chipsets: Intel HD Graphics 3000, Intel GMA X3100, Intel GMA 950

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

–  هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–  کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–  در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 2.96 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR