دانلود Intelligent Editing PerfectIt Pro 3.3.5.34268 – محیطی زیبا و تخصصی برای ویراست متن

دانلود Intelligent Editing PerfectIt Pro 3.3.5.34268 - محیطی زیبا و تخصصی برای ویراست متن

 

دانلود Intelligent Editing PerfectIt Pro

| محیطی زیبا و تخصصی برای ویراست متن |

 

Intelligent Editing PerfectIt Pro 3.3.5.34268 نام یک محیط تخصصی و زیبا برای افرادی است که در حوزه تهیه اسناد، نوشتار و ویراست متن فعالیت دارند. با بهره‌گیری از مزایای این نرم افزار قدرتمند، کاربر می‌تواند با سرعت بیشتری اقدام به نوشتار و ویرایش متن پرداخته و محتوای تولیدی خود را با کیفیت بیشتری به نسبت دیگر نرم افزارها منتشر کنند. این نرم افزار، از سال 2009 تاکنون در حال عرضه و بروزرسانی بوده و افراد حرفه‌ای در حوزه نوشتار و ویراست متن از 72 کشور مختلف از آن استفاده می‌کنند. این برنامه شما را قادر می‌سازد تا بتوانید محتوای پروپوزال، اشعار ادبی، مستندسازی فنون تخصصی و … را در محیطی زیبا آماده کرده و همه این محتوا را با کیفیتی بیشتر و در مدت زمانی کوتاه‌تر آماده نمایید.

این نرم افزار، مختص افرادی است که دائما با کار نوشتن و تایپ در کامپیوتر سر و کار دارند. نوشتن پروپوزال، گزارش، اسناد فنی، مقالات، کتاب‌ها و … از جمله زمینه‌هایی است که در این نرم افزار می‌تواند کار نوشتن آنان را ساده کنید. این برنامه می‌تواند کار شما را در نوشتن و ویراست متن آسان کرده و تا حد بسیاری در مدت زمان صرف شده برای انجام این کارها صرفه‌جویی کند. هم اکنون می توانید نرم افزار Intelligent Editing PerfectIt Pro را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Intelligent Editing PerfectIt Pro :

– کاهش زمان مورد نیاز برای نوشتار و ویراست متن امکان تعیین استایل و قالب متن

– توانایی شخصی‌سازی استایل محتوای آماده شده

– امکان کار بر روی انواع اسناد متنی

– مناسب برای ویراست متن، تولید مستندات آموزشی، نوشتن پروپوزال و …

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Intelligent Editing PerfectIt Pro.cover1  300x172 - دانلود Intelligent Editing PerfectIt Pro 3.3.5.34268 - محیطی زیبا و تخصصی برای ویراست متن

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 11.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR