دانلود بازی Color Garden – Build by Number 2.3.0 – باغچه رنگی برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Color Garden - Build by Number 2.3.0 - باغچه رنگی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Color Garden – Build by Number برای اندروید

| بازی باغچه رنگی برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Color Garden – Build by Number 2.3.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک پازلی از استودیوی بازی سازی Hyper Mania است. در این بازی جدید و سرگرم‌کننده اندرویدی، وظیفه رنگ کردن و ساخت یک باغچه شاداب و زیبا بر عهده شماست. البته برای به انجام رساندن این ماموریت، باید معماهای هوش را با موفقیت پشت سر بگذارید. با کمی دقت و ماجراجویی برای حل پازل‌ها، قادر هستید باغچه‌ای رویایی و منحصر به فرد را مطابق با سلیقه خود ایجاد و از تماشای آن لذت ببرید. گیم‌پلی سه‌بعدی و گرافیک فوق‌العاده این بازی، برای شما این فرصت را مهیا می‌سازد تا بتوانید شهر جذاب و رویایی خود را با ترکیب اعداد و حل معماها ایجاد و از تجربه روایت ماجرایی بازی نیز لذت ببرید.

این بازی جذاب و سرگرم‌کننده شما را قادر می‌سازد تا بتوانید در ده‌ها مرحله منحصر به فرد و جذاب نقش‌آفرینی کرده و شهر خود را با یک سیستم باغبانی پیشرفته و جذاب طراحی کنید. همزمان با تکیل و ساخت باغچه‌ها، صفحات جدیدی از نقشه بازی برای شما باز می‌شود که ده‌ها چالش و مرحله دیگر با ترکیب رنگ‌ها در آنان انتظار شما را خواهند کشید. هم اکنون می توانید بازی Color Garden – Build by Number را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Color Garden – Build by Number :

امکان ساخت مناظری زیبا و هیجان‌انگیز

– امکان رنگ‌آمیزی و ساخت باغچه مطابق با سلیقه پلیر در آغاز هر مرحله

– امکان ساخت باغچه و رنگ‌آمیزی با اعداد

– دارا بودن گرافیک جذاب و دیدنی

– گیم‌پلی خلاقانه با امکان بهره‌گیری از انواع آیتم‌ها در ساخت باغچه

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Color Garden Build by Number1 85x150 - دانلود بازی Color Garden - Build by Number 2.3.0 - باغچه رنگی برای اندروید + نسخه بی نهایت Color Garden Build by Number2 85x150 - دانلود بازی Color Garden - Build by Number 2.3.0 - باغچه رنگی برای اندروید + نسخه بی نهایت Color Garden Build by Number3 85x150 - دانلود بازی Color Garden - Build by Number 2.3.0 - باغچه رنگی برای اندروید + نسخه بی نهایت Color Garden Build by Number4 85x150 - دانلود بازی Color Garden - Build by Number 2.3.0 - باغچه رنگی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 54 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR