دانلود JD-GUI 1.4.3 – نرم افزار رایگان جاوا دی‌کامپایلر

دانلود JD-GUI 1.4.3 - نرم افزار رایگان جاوا دی‌کامپایلر

 

دانلود JD-GUI

| نرم افزار رایگان جاوا دی‌کامپایلر |

 

JD-GUI 1.4.3 نام یک ابزار کم‌حجم و رایگان در زمینه دی‌کامپایل کردن برنامه‌های جاوا (JAR) و دسترسی به سورس کد آنان است. برنامه‌نویسی، یک مهارت فوق‌العاده و محبوب است که برای یادگیری آن، باید سال‌‌ها زمان صرف کرد. وقتی که فردی ادعا می‌کند تا حد قابل قبولی نسبت به منطق اکثر زبان‌های برنامه‌نویسی اطلاعات دارد، این بدان معناست که او مدت زمانی طولانی را برای یادگیری مهارت برنامه‌نویسی خود صرف کرده است. شرکت در دوره‌های آموزشی حضوری، استفاده از ویدیوهای آموزشی (آموزش مجازی)، تمرین و البته نگاه کردن به کد دیگران!

در واقع آخرین نکته‌ای که در فوق به آن اشاره شد، قسمت مهمی از کسب تجربیات شما را شامل خواهد شد. زمانی که شما می‌خواهید یک نرم افزار یا سرویس را پیاده‌سازی کنید، نگاه کردن به پروژه‌های دیگران کمک شایانی به شما خواهد کرد. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته‌ایم، امکانی را مهیا می‌کند تا بتوانید انواع برنامه‌های جاوا را دی‌کامپایل کرده و به سورس کد آن دسترسی داشته باشید. بدین ترتیب، شما به آسانی قادر خواهید بود هرنوع فایل با فرمت JAR را استخراج کرده و سورس کد آن را بررسی نمایید. هم اکنون می توانید نرم افزار JD-GUI را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار JD-GUI :

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

– عدم نیاز به نصب و اجرای سریع بر پایه جاوا

– امکان استخراج محتوا و سورس کد فایل‌های JAR

– مناسب برای برنامه‌نویسان تازه‌کار و یا حرفه‌ای

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

JD GUI.cover1  300x261 - دانلود JD-GUI 1.4.3 - نرم افزار رایگان جاوا دی‌کامپایلر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.77 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR