دانلود PHP-Fusion 9.03.00 / 8.00.21 / 7.02.07 – سیستم مدیریت محتوای پی‌اچ‌پی فیوژن

دانلود PHP-Fusion 9.03.00 / 8.00.21 / 7.02.07 - سیستم مدیریت محتوای پی‌اچ‌پی فیوژن

 

دانلود PHP-Fusion

| سیستم مدیریت محتوای پی‌اچ‌پی فیوژن |

 

PHP-Fusion 9.03.00 / 8.00.21 / 7.02.07 نام یک سیستم مدیریت محتوای رایگان و متن باز است که به کمک آن می‌توانید وب‌سایت‌هایی حرفه‌ای و داینامیک را با تکنولوژی پی‌اچ‌پی (PHP) و پایگاه داده مای‌اس‌کیو‌ال (MySQL) بسازید. به لطف رشد و پیشرفت تکنولوژی، امروزه می‌توان وب‌سایت‌هایی زیبا و با امکاناتی بسیار پیشرفته‌تر از گذشته راه‌اندازی کرد. در نخستین روزهای معرفی شبکه جهانی وب، صفحات اینترنتی دارای ظاهر بسیار ساده و ثابتی بودند که مدیریت و تغییر در محتوای آن‌ها مهارت خاصی را می‌طلبید. این موضوع سبب می‌شد که صاحبان وب‌سایت‌های اینترنتی، منحصرا گروهی از دانش‌آموختگان رشته نرم افزار و افراد آشنا به حوزه‌های تخصصی وب باشند. به لطف ابداع سیستم‌های مدیریت محتوا (CMS)، ساخت صفحات اینترنت بسیار ساده‌تر از قبل شد و مدیریت آنان نیز توسط هر فرد با هر میزان سطح دانش کامپیوتری میسر گردید. در این مطلب از سایت یاس دانلود، با معرفی یکی از محبوب‌ترین سی‌ام‌اس‌ها در خدمت شما کاربران عزیز هستیم.

سی‌ام‌اس پی‌اچ‌پی فیوژن، شما را قادر می‌سازد تا در نهایت سادگی بتوانید وب‌سایت شخصی خود را راه‌اندازی کرده و محتوای آن را با قدرتی بالا مدیریت کنید. این سیستم مدیریت محتوا، با قدرت‌گیری از پایگاه داده مای‌اس‌کیو‌ال، این امکان را مهیا می‌کند تا بتوانید وب‌سایت خود را در یک فضای امن با امکانات بسیار نگهداری کرده و فرآیند مدیریت آن را ساده‌سازی کنید. این سیستم مدیریت محتوا همانند دیگر رقبای خود، از امکانات گسترده‌ای برخوردار است کهاز جمله آن‌ها می‌توان به پوسته‌ها، پنل‌ها، پلاگین‌ها، ویجت‌ها، امکانات ساخت فرم و … اشاره کرد.هم اکنون می توانید نرم افزار PHP-Fusion را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های سیستم مدیریت محتوای PHP-Fusion :

– فراهم‌سازی یک محیط زیبا و کاربرپسند برای مدیریت وب‌سایت

– دارا بودن هسته متن باز با امکانات شخصی‌سازی گسترده

– سیستم مدیریت حرفه‌ای سئو و وضعیت بهینه‌سازی وب‌سایت

– پشتیبانی از صدها پوسته رایگان و پیشرفته برای انواع صفحات وب

– پشتیبانی از پلاگین‌ها، قابلیت فرم‌ساز و …

– پشتیبانی کامل از بوت‌استرپ و ریسپانسیو بودن وب‌سایت

– پشتیبانی از UTF-8 و صفحات عربی/فارسی

 

 

تصاویری از محیط سیستم پی‌اچ‌پی فیوژن :

 

PHP Fusion.cover1  300x188 - دانلود PHP-Fusion 9.03.00 / 8.00.21 / 7.02.07 - سیستم مدیریت محتوای پی‌اچ‌پی فیوژن

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR