دانلود Eltima CloudMounter 1.5.1420 – دسترسی سریع و آسان به درایوهای ابری در ویندوز

دانلود Eltima CloudMounter 1.5.1420 - دسترسی سریع و آسان به درایوهای ابری در ویندوز

 

دانلود Eltima CloudMounter

| دسترسی سریع و آسان به درایوهای ابری در ویندوز |

 

Eltima CloudMounter 1.5.1420 نام نرم افزاری است که با استفاده از آن می‌توانید انواع درایوهای ابری را در بخش کامپیوتر ویندوز قرار داده و همانند یک درایو محلی با آنان رفتار کنید! همانطور که می‌دانید، این روزها استفاده از درایوها و فضاهای ابری کاربران را قادر ساخته تا بتوانند اطلاعات خود را در فضایی امن و تحت وب نگهداری کرده و در هر پلتفرمی به آن دسترسی داشته باشند. با بهره‌گیری از این حساب‌ها، دسترسی به یک داده خاص صرفا محدود به یک کامپیوتر یا هارد دیسک خاص آن نبوده و شما قادر هستید تنها با دسترسی به مرورگر اینترنتی و ورود به حساب کاربری خود، به حجم وسیعی از اطلاعات خود دسترسی پیدا کنید. نظر به این که روز به روز بر تعداد کاربران این سیستم‌ها اضافه می‌شود، بر آن شدیم تا راهکاری ساده را برای دسترسی سریع‌تر به محتوای حساب‌های ابری‌تان معرفی کنیم.

این نرم افزار به شما امکانی می‌دهد تا بتوانید درایو ابری خود را همانند یک درایو مجازی در مای کامپیوتر خود قرار داده و همانند دیگر درایوها با آن رفتار کنید. در واقع این برنامه فضای ابری مربوط به حساب شما را در ویندوز مونت (Mount) می‌کند تا شما بتونید همانند دیگر درایوها با آن رفتار کرده و اطلاعات مدنظر خود را به آن کپی کنید. این بدان معناست که تمامی امکاناتی که در هنگام کار با فایل‌ها و فولدرها در ویندوز در اختیار دارید را می‌توانید بر روی اطلاعات خود در فضای ابری مورد نظر نیز به انجام برسانید. هم اکنون می توانید نرم افزار Eltima CloudMounter را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Eltima CloudMounter :

– یکپارچه‌سازی کامل فضای ابری تنظیم شده با ویندوز اکسپلورر

– سازگاری کامل با انواع حساب‌های دراپ باکس، گوگل درایو، مایکروسافت وان درایو و …

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و زیبا

– توانایی تنظیم آسان انواع حساب‌های ابری بدون نیاز به تنظیمات پیچیده و دشوار

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Eltima CloudMounter.cover1  300x212 - دانلود Eltima CloudMounter 1.5.1420 - دسترسی سریع و آسان به درایوهای ابری در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 14 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR