دانلود Cloanto C64 Forever 8.0.11.0 Plus Edition – شبیه‌ساز سخت افزار سی64

دانلود Cloanto C64 Forever 8.0.11.0 Plus Edition - شبیه‌ساز سخت افزار سی64

 

دانلود Cloanto C64 Forever

| شبیه‌ساز سخت افزار سی64 |

 

Cloanto C64 Forever 8.0.11.0 Plus Edition نام یک نرم افزار قدرتمند و محبوب به منظور شبیه‌سازی سخت افزار سی64 (C64) است. افرادی که دارای سن بالاتری نسبت به متولدین دهه 60 و 70 دارند، در صورتی که در آن دوران اخبار و دستاوردهای دنیای علم و تکنولوژی را دنبال کرده باشند، به خوبی با این نوع کامپیوترها آشنا هستند. در چند دهه قبل که هنوز هیچ خبری از کامپیوتر و شبکه اینترنت در خانه‌ها و یا حتی ادارات نبود، سخت افزارهایی با نام رایانه‌های خانگی کمودور (Commodor 64) و آمیگا 500 (Amiga 500) توانسته بودند محبوبیت خاصی را در بین نوجوانان و جوانان به دست آورند. در آن زمان، کامپیوترهای سخت آی‌بی‌ام (IBM) عمدتا دارای هزینه بسیار بالایی بوده و تهیه آن‌ها حتی برای ادارات بزرگ نیز مقرون به صرفه نبود. در این زمان، محصولات کمودور و آمیگا با هزینه پایین خود، به عنوان اولین کامپیوترهای خانگی وارد بازار شدند.

از آنجا که این رایانه‌ها امکان ارتباط با تلویزیون را هم داشتند، محبوبیت آنان روز به روز در حال افزایش بود. هرچند که پیشرفت تکنولوژی منجر به کاهش هزینه رایانه‌ها و سخت‌افزارهای مدرن شد، ولی هنوز هم بسیاری از افراد خاطرات قدیمی خود با رایانه کمودور و آمیگا را از یاد نبرده‌اند. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، یک شبیه‌ساز دقیق از کامپیوترهای قدیمی کمودور 64 است که حال و هوای آن را با بیشترین جزئیات ممکن در سیستم ویندوزی شما شبیه‌سازی می‌کند. این نرم افزار کلیه امکان و صدها عنوان بازی کلاسیک و قدیمی رایانه قدیمی کمودور را در خود جای داده و با دانلود آن می‌توانید به عصر اولیه دنیای رایانه‌ای سفر کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Cloanto C64 Forever را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Cloanto C64 Forever :

– شبیه‌ساز سخت افزار سی64 (با امکان اجرای نرم افزارهای سی64 بر روی سیستم)

– توانایی شبیه‌سازی دیگر سیستم‌های مرتبط

– دارا بودن بیش از 200 عنوان بازی محبوب و از پیش نصب شده

– امکان دانلود سریع و آسان هزاران بازی 8 بیتی سی64

– دارا بودن یک گالری عظیم و جذاب از عناوین نوستالژی

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Cloanto C64 Forever.cover1  300x225 - دانلود Cloanto C64 Forever 8.0.11.0 Plus Edition - شبیه‌ساز سخت افزار سی64

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 139 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR