دانلود dotCMS Community Edition 5.1.5 – سیستم مدیریت محتوای رایگان و متن باز

دانلود dotCMS Community Edition 5.1.5 - سیستم مدیریت محتوای رایگان و متن باز

 

دانلود dotCMS Community Edition

| سیستم مدیریت محتوای رایگان و متن باز |

 

dotCMS Community Edition 5.1.5 نام یک نرم افزار و سیستم مدیریت محتوای رایگان و متن باز است که به وسیله آن، شما علاقه‌مندان و فعالان در حوزه وب می‌توانید وب‌سایت‌های خود را با سادگی بیشتری راه‌اندازی کنید. همانطور که می‌دانید، استفاده از یک سیستم مدیریت محتوا به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید صفحاتی با قابلیت انعطاف بسیار را طراحی کنید. برخلاف گذشته، امروزه نیاز است که صاحبان صفحات اینترنتی بدون نیاز به تسلط بر مهارت‌های پیشرفته کامپیوتری، بتوانند با صفحه شخصی خود کار کرده و محتوای آن را به سادگی تغییر دهند. یک سیستم مدیریت محتوا، فرآیند پیچیده راه‌اندازی و پیکربندی وب‌سایت را در پشت صحنه به انجام می‌رساند و در مقابل، یک محیط زیبا و کاربرپسند را برای کار با سایت فراهم می‌آورد.

نرم افزار جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود نیز برای شما کاربران عزیز و گرامی در نظر داریم، یک سیستم مدیریت محتوای قدرتمند و محبوب است که امکان طراحی و عیب‌یابی سایت‌ها را به شیوه‌ای ساده برایتان فراهم می‌آورد. این سیستم، امکانات پیشرفته‌ای را در اختیار شما می‌گذارد تا بتوانید ضمن احاطه کامل بر امکانات وب‌سایت، با بخش‌های مختلف آن به سادگی ارتباط برقرار کنید. امکان برقراری ارتباط با انواع پایگاه‌های داده‌ای، پشتیبانی از فریمورک‌های مختلف، توانایی راه‌اندازی صفحاتی ریسپانسیو و … از مهم‌ترین خصوصیات این سیستم مدیریت محتوای رایگان و متن‌باز به شمار می‌روند. هم اکنون می توانید نرم افزار dotCMS Community Edition را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار dotCMS Community Edition :

– امکان درون‌ریزی اطلاعات از مناع مختلف

– قابلیت شخصی‌سازی آسان محتوا

– امکان اضافه کردن دکمه‌های به‌اشتراک‌گذاری در فضای مجازی

– قابلیت طراحی گرافیکی محیط وب‌سایت

– دارا بودن ابزار ساخت فرم

– بهره‌مندی از ده‌ها تمپلیت از پیش آماده

– قابلیت تعیین سطوح دسترسی کاربران مختلف

– امکان طراحی صفحات ریسپانسیو

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

dotCMS.cover1  300x252 - دانلود dotCMS Community Edition 5.1.5 - سیستم مدیریت محتوای رایگان و متن باز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 364 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR