دانلود Microsoft Edge 123.0.2420.65 Stable x86/x64 Win/Mac – مرورگر کرومیوم اج مایکروسافت

دانلود Microsoft Edge 116.0.1938.69 Stable x86/x64 Win/Mac - مرورگر کرومیوم اج مایکروسافت

 

دانلود Microsoft Edge

| مرورگر جدید کرومیوم اج مایکروسافت |

 

Microsoft Edge Chromium 123.0.2420.65 Stable x86/x64 Win/Mac تازه‌ترین نسخه از مرورگر شناخته شده و پرسرعت مایکروسافت اج (Microsoft Edge) است که مطابق با وعده پیشین مایکروسافت، از این پس شاهد انتشار آن با بهره‌مندی از موتور کرومیوم خواهیم بود. همه ما، گشت و گذار در فضای وب را به کمک مرورگر اینترنت اکسپلورر شروع کردیم. در زمان ورود و افزایش کاربرد شبکه اینترنت در بین کاربران ایرانی، بسیاری از کامپیوترها با ویندوز اکس‌پی (Windows XP) و مرورگر پیش‌فرض اینترنت اکسپلورر (Internet Explorer) کار می‌کردند. پس از ارائه چندین نسخه مختلف از این مرورگر در کنار معرفی نسخه‌های جدید سیستم‌عامل ویندوز، رفته رفته مایکروسافت به فکر یک تغییر و تحول بزرگ افتاد. مرورگرهایی همچون موزیلا فایرفاکس و گوگل کروم که توانسته بودند سهم قابل توجهی از دنیای وب را تصاحب کنند، زمینه پیشرفت را برای اینترنت اکسپلورر متوقف کردند. این اتفاق سبب شد که همزمان با معرفی ویندوز 10، مایکروسافت از نسخه کاملا جدید این مرورگر تحت عنوان مایکروسافت اج رونمایی کند.

با وجود آنکه مرورگر مایکروسافت اج از یبایی، سادگی و سرعت زیادی برخوردار بود، امکان منصرف کردن افراد از دنیای افزونه‌ها در مارکت موزیلا فایرفاکس و گوگل کروم امری دشوار و تقریبا غیرممکن به نظر می‌رسید. چند سال از عمر مایکروسافت اج گذشت و در نهایت کمپانی مایکروسافت با تصمیمی جدید، از برنامه جدید این شرکت برای بروزرسانی مایکروسافت اج پرده‌برداری کرد. از این پس، مایکروسافت اج هم بر پایه مرورگر کرومیوم فعالیت خواهد داشت و درست همان قابلیت‌ها را نیز می‌توانید در مرورگر اج هم جستجو کنید. این موضوع، بسیاری از کاربران فعلی مرورگر کرومیوم را به خود جذب خواهد کرد؛ زیرا که تمامی افزونه‌های آن نیز بر روی اج قابل استفاده خواهد بود. در این مطلب از سایت یاس دانلود، اولین نسخه (آزمایشی) از مرورگر مایکروسافت اج (کرومیوم) را برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم تا شما هم بتوانید به عنوان یکی از اولین افراد، تجربه خود با این مرورگر جدید را با ما در میان بگذارید. هم اکنون می توانید نرم افزار Microsoft Edge Chromium را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نسخه کرومیوم مرورگر Microsoft Edge :

– توانایی استفاده از افزونه‌های گوگل کروم در اج

– دارا بودن حالت اینترنت اکسپلورر (برای فراهم‌سازی امکان باز کردن صفحاتی که به طور انحصاری برای استفاده در این مرورگر طراحی شده‌اند.)

– دارا بودن امنیت مثال‌زدنی به علت فعالیت در یک چارچوب متن باز

– دارا بودن قابلیت کالکشن (Collection) جهت جمع‌آوری، سازماندهی و به اشتراک‌گذاری آسان محتوای وب

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Microsoft Edge.cover1  300x169 - دانلود Microsoft Edge 123.0.2420.65 Stable x86/x64 Win/Mac - مرورگر کرومیوم اج مایکروسافت Microsoft Edge.cover2  300x169 - دانلود Microsoft Edge 123.0.2420.65 Stable x86/x64 Win/Mac - مرورگر کرومیوم اج مایکروسافت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE + PKG
  • حجم : 94/103/98/258 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR