دانلود بازی Speed Car Drift Racing 1.1.1 – اتومبیل‌رانی سریع و جذاب برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Speed Car Drift Racing 1.1.1 - اتومبیل‌رانی سریع و جذاب برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Speed Car Drift Racing برای اندروید

| بازی اتومبیل‌رانی سریع و جذاب برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Speed Car Drift Racing 1.1.1 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک ماشین‌سواری از استودیوی بازی سازی IFC Games است. در صورتی که شما هم از علاقه‌مندان به تجربه رقابت‌های اتومبیل‌رانی جذاب و نفس‌گیر در سطح شهر هستید، ما برایتان یک عنوان تازه و هیجان‌انگیز در این زمینه را سراغ داریم. این بازی اندرویدی، شما را به عنوان راننده یک خودروی اسچرت و مدرن به تصویر می‌کشد و به منظور کسب مقام برتر به نسبت رقبا، کار سخت و دشوار را در پیش خواهید داشت. بدین منظور شما باید در چالش‌های مختلف اتومبیل‌رانی و نمایش دریفت‌هایی جذاب و مهیج شرکت کرده و همه این وظایف را به نحو احسن به انجام برسانید.

در آغاز این بازی، شما باید اتومبیل دلخواه خود را برای تجربه این رقابت انتخاب و به میادین قدم بگذارید. با کسب مقام قهرمانی در هر رقابت، می‌توانید امتیاز هر بخش را به خود اختصاص داده و در ادامه خودروی خود را از لحاظ مشخصه‌های فنی و ظاهری ارتقا دهید. علاوه بر این، شما می‌توانید مسابقات جذابی را در سطح خیابان، شهر، بزرگراه و یا حتی جاده‌های آفرود تجربه کرده و در مقایسه با رقبا، در جایگاه بهتری قرار بگیرید. هم اکنون می توانید بازی Speed Car Drift Racing را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Speed Car Drift Racing :

– امکان رانندگی سریع و جذاب در سطح شهر

– قابلیت رانندگی با اتومبیل‌هایی پیشرفته و مدرن

– دارا بودن ده‌ها اتومبیل مختلف برای انتخاب

– امکانات کنترلی ساده و آسان

– گرافیک بسیار عالی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Speed Car Drift Racing2 150x84 - دانلود بازی Speed Car Drift Racing 1.1.1 - اتومبیل‌رانی سریع و جذاب برای اندروید + نسخه بی نهایت Speed Car Drift Racing3 150x84 - دانلود بازی Speed Car Drift Racing 1.1.1 - اتومبیل‌رانی سریع و جذاب برای اندروید + نسخه بی نهایت Speed Car Drift Racing4 150x84 - دانلود بازی Speed Car Drift Racing 1.1.1 - اتومبیل‌رانی سریع و جذاب برای اندروید + نسخه بی نهایت Speed Car Drift Racing1 150x84 - دانلود بازی Speed Car Drift Racing 1.1.1 - اتومبیل‌رانی سریع و جذاب برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 32 + 52 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR