دانلود Mouse Recorder Premium 1.0.52 – ضبط و اجرای خودکار دستورات ماوس و کیبورد

دانلود Mouse Recorder Premium 1.0.52 - ضبط و اجرای خودکار دستورات ماوس و کیبورد

 

دانلود Mouse Recorder Premium

| ضبط و اجرای خودکار دستورات ماوس و کیبورد |

 

Mouse Recorder Premium 1.0.52 نام  نرم افزاری رایگان و کاربرپسند به منظور ضبط کردن دستورات ماوس و کیبورد است. با استفاده از این برنامه، کاربر می‌تواند دستورات مدنظر خود برای اجرای خودکار در دسکتاپ و وب را به کمک ماوس و کیبورد ضبط کرده و سپس آن را تا تعداد دفعات مدنظر خود به اجرا درآورد. همانطور که می‌دانید، ماوس و کیبورد تو وسیله جانبی برای کامپیوتر هستند که عمده دستورات کاربران به کمک آن وارد سیستم می‌شوند. پر کردن فرم‌ها در صفحات وب، جابه‌جایی در بین صفحات، اجرای برنامه‌ها، بازی‌ها و … تماما به کمک این دو وسیله جانبی کنترل شده و گاهی بد نیست که بتوان دستورات تکراری آن‌ها را ضبط کرد تا اجرای آن‌ها به صورت خودکار صورت گیرد.

با استفاده از نرم افزار جدید و رایگانی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز و گرامی آماده کرده‌ایم، شما می‌توانید بسیاری از انتظارات روتین خود در طول روز را خودکارسازی کنید تا دیگر به انجام رساندن این امور برایتان ساده و سریع‌تر از قبل به انجام برسد. در دنیای نرم افزارهای رایانه‌ای، مشابه این ابزار بسیار زیاد است؛ ولی در بسیاری از موارد پیچیدگی بیش از اندازه این نرم افزارها منجر می‌شود که کاربر به کلی از فرآیند خودکارسازی امور خود صرف‌نظر کند. این مژده را به شما کاربران عزیز می‌دهیم که با استفاده از رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند این برنامه، شما با چند کلیک ساده می‌توانید ماکروی مدنظر خود را طراحی و اجرای آن را به تعداد بی‌شماری به انجام برسانید. هم اکنون می توانید نرم افزار Mouse Recorder Premium را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Mouse Recorder Premium :

– قابلیت ضبط ساده و سریع ماکروها

– امکان ضبط دستورات ماوس و کیبورد و خودکارسازی امور کامپیوتری

– امکان کارکرد بر روی برنامه‌های دسکتاپ و وب

– توانایی ویرایش آسان و سریع تسک‌ها

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و زیبا

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Mouse Recorder Premium.cover1  300x201 - دانلود Mouse Recorder Premium 1.0.52 - ضبط و اجرای خودکار دستورات ماوس و کیبورد

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.60 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR