دانلود Korf Hydraulics 3.5 – نرم افزار اندازه‌گیری نرخ جریان سیالات

دانلود Korf Hydraulics 3.5 - نرم افزار اندازه‌گیری نرخ جریان سیالات

 

دانلود Korf Hydraulics

| نرم افزار اندازه‌گیری نرخ جریان سیالات |

 

Korf Hydraulics 3.5 نام نرم افزاری جدید با رابط کاربری ساده و زیبایی است که شما را قادر می‌سازد تا بتوانید نرخ و شدت جریان عبوری از لوله‌ها را محاسبه کنید. استفاده از سیستم‌های هیدرولیکی، در بخش‌های مختلفی از صنعت کاربرد دارد. فرقی نمی‌کند که صحبت از مایعاتی همچون آب در میان باشد یا روغن؛ به هر ترتیب نرخ عبور سیال از شبکه در واحد زمان، اهمیت ویژه‌ای برای متخصصین دارد. اگر شما نیز یکی از مهندسین فعال در این حوزه هستید، نرم افزاری که در این مطلب برایتان در نظر گرفته‌ایم تا حد زیادی می‌تواند به محسابات نرخ و فشار جریان مایع در شبکه کمک کند.

با بهره‌گیری از امکانات گسترده این نرم افزار، کاربر می‌تواند انواع محاسبات مربوط به نرخ جریان در قسمت‌های مختلف شبکه لوله‌کشی و شدت فشار سیال در هنگام عبور از بخش‌های مختلف شبکه را مورد آنالیز و بررسی قرار دهد. در محیط این نرم افزار، مهندسین می‌توانند شبکه لوله‌کشی مدنظر خود را با بهره‌گیری از انواع متنوعی از لوله‌ها و دیگر تجهیزات مورد استفاده در شبکه طراحی کرده و سپس با انتخاب سیال مورد نظر، نرخ حرکت آن را مورد سنجش قرار دهد. هم اکنون می توانید نرم افزار Korf Hydraulics را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Korf Hydraulics :

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و در عین حال کاربرپسند

– فراهم‌سازی امکان محاسبه نرخ جریان و شدت فشار مایعات در سیستم

– امکان ترسیم نقشه شبکه لوله‌کشی سیال با دارا بودن ده‌ها آیتم مختلف

– توانایی شبیه‌سازی رفتار بخش‌های مختلف اجزای شبکه

– دارا بودن ده‌ها شماتیک استاندارد برای هریک از تجهیزات پرکاربرد در سیستم هیدرولیک

– امکان انجام محاسبات مربوط به تلفات حرارتی لوله‌ها

– مناسب برای سنجش فشار مایعاتی همچون آب، روغن و … در سطح شبکه

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Korf Hydraulics.cover1  300x203 - دانلود Korf Hydraulics 3.5 - نرم افزار اندازه‌گیری نرخ جریان سیالات

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5.96 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR