دانلود Remote Desktop Audit 2.3.157 – نظارت بر ارتباطات سرور ریموت

دانلود Remote Desktop Audit 2.2.1 Build 139 - نظارت بر ارتباطات سرور ریموت

 

دانلود Remote Desktop Audit

| نظارت بر ارتباطات سرور ریموت |

 

Remote Desktop Audit 2.3.157 نام نرم افزاری است که مدیران سرور ریموت را قادر می‌سازد تا بتوانند بر ارتباطات انجام گرفته با این سرور، نظارتی ویژه داشته باشند. همانطور که می‌دانید، یک سرور ریموت دسکتاپ امکانی را فراهم می‌کند تا چندین کاربر مختلف بتوانند با حساب کاربری مختص خود، به سرور اتصال پیدا کرده و همانند یک کامپیوتر عادی با آن کار کنند. فراهم‌سازی امکان دسترسی به سرورها به صورت از راه دور، مزایای متعددی دارد. اما برای مدیر این سرور، نگرانی‌هایی نیز مطرح است که با استفاده از این راهکار نرم افزاری می‌توانید تا حد زیادی نسبت به آن اطمینان خاطر پیدا کنید. این نرم افزار به شما امکانی را می‌دهد که بتوانید فعالیت کاربر حین ارتباط با سرور ریموت را زیر نظر گرفته و از آخرین وضعیت سرورهای خود اطلاع حاصل نمایید.

وظیفه اصلی این برنامه، نظارت بر نشست‌های فعال و یا ارتباطات قبلی است که کاربران مختلف با سرور برقرار ساخته‌اند. رابط گرافیکی این نرم افزار بسیار ساده و زیبا طراحی شده و شما به عنوان مدیر سرور، تنها با طی چند قدم ساده می‌توانید به محیط اصلی آن هدایت شوید. در ادامه، مجموعه حساب‌های کاربرانی که به سرور تعریف شده از جانب شما دسترسی دارند به نمایش گذاشته می‌شود تا شما بتوانید فعالیت هریک از آنان را طی هر نشست زیر نظر بگیرید. هم اکنون می توانید نرم افزار Remote Desktop Audit را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Remote Desktop Audit :

– فراهم‌سازی اطلاعات مفید و کاربردی از هر نشست کاربران

– توانایی دست‌یابی سریع و آسان به اطلاعات یک آی‌پی یا کاربر خاص

– امکان ذخیره‌سازی گزارشات در هر نشست

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و زیبا

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Remote Desktop Audit.cover1  300x225 - دانلود Remote Desktop Audit 2.3.157 - نظارت بر ارتباطات سرور ریموت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3.34 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR