دانلود FXhome Action Pro 1.0.54 – نرم افزار جدید و قدرتمند در زمینه ساخت انیمیشن

دانلود FXhome Action Pro 1.0.54 - نرم افزار جدید و قدرتمند در زمینه ساخت انیمیشن

 

دانلود FXhome Action Pro

| نرم افزار جدید و قدرتمند در زمینه ساخت انیمیشن |

 

FXhome Action Pro 1.0.54 نام یک نرم افزار جدید و قدرتمند برای افرادی است که علاقه‌مند به حوزه صنعت ساخت انیمیشن‌های دیجیتالی داشته و در این زمینه فعالیت می‌کنند. این نرم افزار با فراهم‌سازی یک مجموعه زیبا و کاربرپسند، به شما این امکان را می‌‌دهد تا بتوانید انیمیشن‌های مورد نظر خود را در محیطی کاملا بصری و زیبا ایجاد و از آن در فرمت‌های مختلف خروجی بگیرید. امروزه برای ساخت انیمیشن، راهکارها و ابزارهای متعددی وجود دارد که هرکدام از آن‌ها دارای خصوصیات خاص خود هستند. با استفاده از این ابزار، شما می‌توانید هریک از ایده‌های ذهنی خود را با دستان‌تان به واقعیت بدل کرده و اشیاء مختلف را در صفحه پروژه خود به حرکت درآورید. از آنجا که نرم افزار فعلی با رایانه‌های لمسی نیز سازگاری دارد، شما می‌توانید اشیای 2 بعدی و 3 بعدی را در محیط آن وارد نموده و با حرکات لمسی انگشتان دست، حرکت آن‌ها را تعریف کنید.

این روزها، صنعت ساخت انیمیشن‌ در حوز‌ه‌های مختلفی کاربرد دارد. از ساخت کلیپ‌های تبلیغاتی گرفته تا انیمیشن‌های کوتاه، سازندگان می‌تواند با کمی خلاقیت بهترین آثار بصری را با استفاده از همین اشیای دیجیتالی خلق کنند. اگر شما هم از علاقه‌مندان به این صنعت بوده و دوست دارید که با راهکاری خلاقانه و ساده‌تر به ساخت انیمیشن بپردازید، پیشنهاد می‌کنیم استفاده از این برنامه را از دست ندهید. تنها کافی‌ست که اشیای دلخواه خود را به عنوان کاراکتر وارد محیط این برنامه کنید و سپس با تعیین مسیر حرکت، یک خروجی بی‌نظیر را شاهد باشید. هم اکنون می توانید نرم افزار FXhome Action Pro را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار FXhome Action Pro :

– امکان ترسیم آسان مسیر حرکت، ورود و خروج کاراکترها

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

– امکان خلق انیمیشن‌های چشم‌نواز و زیبا با سرعت بسیار زیاد

– دارا بودن تمپلیت‌های از پیش آماده شده

– قابلیت خروجی گرفتن با امکان پخش در سرعت‌های مختلف

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

FXhome Action Pro.cover1  300x169 - دانلود FXhome Action Pro 1.0.54 - نرم افزار جدید و قدرتمند در زمینه ساخت انیمیشن

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 128 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR