دانلود Reset Windows Update Tool 11.0.0.8 – ریست کردن تنظیمات آپدیت ویندوز

دانلود Reset Windows Update Tool 11.0.0.8 - ریست کردن تنظیمات آپدیت ویندوز

 

دانلود Reset Windows Update Tool

| ریست کردن تنظیمات آپدیت ویندوز |

 

Reset Windows Update Tool 11.0.0.8 نام ابزاری رایگان و قدرتمند در زمینه ریست کردن تنظیمات آپدیت ویندوز به حالت پیش‌فرض است. اگر به هر دلیلی شما هم با مشکل بروزرسانی در ویندوز خود سر و کار دارید، نرم افزار فعلی می‌تواند با یک راهکار ساده و آسان، تمامی مشکلات موجود در این زمینه را برایتان برطرف کند. نرم افزار فعلی با عملکردی ساده و آسان، امکانی را مهیا می‌کند تا شما بتوانید کامپوننت‌های مربوط به آپدیت ویندوز را ترمیم کنید تا هرگونه مشکل، ارور و یا عدم امکان برقراری ارتباط با سرورهای مایکروسافت در سیستم‌عامل برطرف گردند.

به کمک این ابزار، کاربر می‌تواند کلیه فایل‌های محافظت شده در سیستم را که دچار آسیب‌دیدگی و مشکل در عملکرد هستند را شناسایی و سپس اقدام به ترمیم آنان کند. علاوه بر این، کاربر می‌تواند کلیدهای از کار افتاده در رجیستری ویندوز را که مرتبط با عملکرد آپدیت در سیستم‌عامل هستند را نیز شناسایی و تنها با یک کلیک مشکل موجود برای آنان را برطرف نماید. هم اکنون می توانید نرم افزار Reset Windows Update Tool را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Reset Windows Update Tool :

– امکان ریست کردن کامپوننت‌های مربوط به فانکشن آپدیت در ویندوز

– حذف کردن فایل‌های موقت

– امکان ترمیم ایرادات رجیستری ویندوز

– اسکن کلیه اجزای مرتبط با قابلیت ویندوز آپدیت در رجیستری و ترمیم آن‌ها

– امکان اسکن و پاک‌سازی فایل‌های معیوب و مرتبط با ویندوز آپدیت

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Reset Windows Update Tool.cover1  300x199 - دانلود Reset Windows Update Tool 11.0.0.8 - ریست کردن تنظیمات آپدیت ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR