دانلود Picosmos Tools 2.5.0.0 x86/x64 – ابزار مدیریت و ویرایش تصویر

دانلود Picosmos Tools 2.3.0.0 x86/x64 - ابزار مدیریت و ویرایش تصویر

 

دانلود Picosmos Tools

| ابزار مدیریت و ویرایش تصویر |

 

Picosmos Tools 2.5.0.0 x86/x64 نام یک جعبه ابزار رایگان و قدرتمند برای افرادی است که دائما در حال کار با تصاویر و آثار هنری می‌باشند. با استفاده از این برنامه، کاربر می‌تواند با افزودن قاب، افکت و ده‌ها فیلتر گرافیکی بسیار زیبا و چشم‌نواز، تصاویر خود را با جلوه‌ای تازه‌ و زیباتر با دیگر دوستان خود در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارد. این روزها به لطف فضای آنلاین و سوشیال مدیا، همه ما روزانه با صدها عکس مختلف سر و کار داریم. اگر شما هم به زیبایی تصاویر خود اهمیت داده و به دنبال راهی برای مدیریت و ویرایش آن‌ها هستید، پیشنهاد می‌کنیم ابزار فعلی را از دست ندهید.

به کمک این نرم افزار، کاربران می‌توانند مجموعه تصاویر خود را در محیطی زیبا و کاربرپسند مدیریت کرده و در صورت تمایل، اقدام به ویرایش آنان کنند. به عنوان مثال، شما با آغاز یک پروژه جدید می‌توانید تصاویر خود در انواع فرمت‌های گرافیکی را وارد محیط برنامه کرده و سپس به ایجاد کلاژ، اعمال افکت‌های بصری و … بر روی آنان بپردازید. رابط گرافیکی این نرم افزار تا حد امکان ساده و زیبا طراحی شده تا کاربران بتوانند با اجرای سریع و آسان آن و وارد کردن تصاویر خود، به ویرایش و یا افزودن افکت‌های خلاقانه عکس‌ها بپردازند. هم اکنون می توانید نرم افزار Picosmos Tools را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Picosmos Tools :

– دارا بودن ابزار نمایش دهنده تصاویر در محیطی زیبا و کاربرپسند

– امکان طراحی صفحاتی شامل عکس‌های کلاژ شده

– قابلیت افزودن افکت‌های بصری زیبا به تصاویر

– امکان کار به صورت گروهی بر روی تصاویر

– امکان جداسازی هر تصویر به چندین بخش

– قابلیت تغییر سایز، چرخش، قرار دادن واترمارک و … بر روی تصاویر

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Picosmos Tools.cover1  300x214 - دانلود Picosmos Tools 2.5.0.0 x86/x64 - ابزار مدیریت و ویرایش تصویر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 72 + 75 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR