دانلود بازی Twist Hit! 1.8.6 – نجات جنگل برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Twist Hit! 1.8.6 - نجات جنگل برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی !Twist Hit برای اندروید

| بازی نجات جنگل برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Twist Hit! 1.8.6 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک پازلی از استودیوی بازی سازی SayGames است. اگر شما نیز از دسته علاقه‌مندان به سری بازی‌های ساده، کم‌حجم و در عین حال خلاقانه هستید، ما برایتان یک چالش جدید و مهیج را سراغ داریم. در این بازی اندرویدی، شما وظیفه دارید با حل معماها و چالش‌ها، جنگل‌ها را از نابودی بزرگ نجات دهید. گرمایش زمین و مشکل آلودگی هوا، روز به روز سیاره مادری ما را با مشکل جدی برای بقا در آینده‌ مواجه می‌کند. کمک به حفظ پاکیزگی هوا و جلوگیری از یخ شدن برف‌ها، تنها با رعایت نکاتی ممکن است که از مهم‌ترین آن می‌توان به کاشت درخت، نهال و پاکیزه نگاه داشتن محیط زیست و جلوگیری از قطع درختان اشاره کرد.

بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته‌ایم، شما را در برابر یک چالش سرنوشت‌ساز برای حفظ سلامت محیط زیست قرار می‌دهد. شما موظف هستید تا با پر کردن حلقه‌ها در اطراف درختان، کل جنگل را از خطر نابودی حفظ کنید. شیوه انجام این بازی بسیار ساده و آسان است؛ شما تنها باید انگشت خود را بر روی صفحه نگه دارید تا حلقه‌ها به دور درختان شروع به شکل‌گیری و سپس رشد درختان کنند. هم اکنون می توانید بازی !Twist Hit را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی !Twist Hit :

– دارا بودن گیم‌پلی اعتیادآور

– ساده و سرگرم‌کننده بودن فضای بازی

– امکانات کنترلی آسان

– گرافیک چشم‌نواز و رنگارنگ

– امکان نقش‌آفرینی در محیط‌های مختلف

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Twist Hit1 85x150 - دانلود بازی Twist Hit! 1.8.6 - نجات جنگل برای اندروید + نسخه بی نهایت Twist Hit2 85x150 - دانلود بازی Twist Hit! 1.8.6 - نجات جنگل برای اندروید + نسخه بی نهایت Twist Hit3 85x150 - دانلود بازی Twist Hit! 1.8.6 - نجات جنگل برای اندروید + نسخه بی نهایت Twist Hit4 85x150 - دانلود بازی Twist Hit! 1.8.6 - نجات جنگل برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 33 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR